اقتصادی

افتتاح ۱۰ هزار واحد باقیمانده از مسکن مهر تا پایان شهریور

مدیر عامل شهر جدید پردیس گفت: با تامین اعتبار و سه نوبت کاری در شبانه روز در تلاش هستیم ۱۰ هزار واحد مسکونی باقیمانده از مسکن مهر را تا پایان شهریور به متقاضیان تحویل دهیم.

به گزارش روند بازار به نقل از تحلیل‌بازار، خلیل محبت خواه مدیر عامل شهر جدید پردیس گفت: ۱۰ هزار واحدمسکونی باقیمانده از مسکن مهر تا پایان شهریور ماه آماده به متقاضیان تحویل می‌شود.

محبت خواه افزود: با ۳ نوبت کاری و تامین اعتبار تلاش داریم این ۱۰ هزار واحد را که در فازهای ۸, ۱۱, ۵ و ۹ هستند به متقاضیان تحویل دهیم.

وی تاکید کرد:واحدها به محض آماده شدن تحویل متقاضیان خواهد شد.

محبت خواه با اشاره به این که هر واحد آماده باید آب وبرق و گاز داشته باشد و محوطه سازی نیز در آن انجام شده باشد، افزود: بر خلاف سال‌های قبل پیمانکار واحد را به متقاضی تحویل نمی‌دهد بلکه یک نفر از همکاران فنی شرکت شهرهای جدید پردیس طبق چک لیستی (سیاهه وارسی) که تنظیم کردیم واحدها را تحویل متقاضیان می‌دهد.

وی گفت: واحدهای مسکونی باقی مانده را به سه قسمت تقسیم می‌کنیم اول طرح‌هایی که بیشتر از ۸۵ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که حدود ۱۰ هزار واحد را شامل می‌شود وجزء اولویت افتتاح و تحویل اولیه است.

محبت خواه افزود: دسته دوم که بیش از ۱۳ هزار واحد است و پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد دارند برنامه ریزی شده و به شرط تامین مالی تا پایان سال ساخت این واحدها به اتمام خواهد رسید و دسته سوم واحدهایی است که ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که حدود ۲۰ هزار واحد است که اتمام این طرح‌ها به سال بعد موکول می‌شود.

مدیر عامل شهر جدید پردیس گفت:در شهر جدید پردیس ۸۴ هزار و ۱۴۸ واحد مسکن مهر از سال ۱۳۹۰ شروع شد که تا کنون ۲۹ هزار ۸۲۱ واحد باقی مانده وحدود ۵۴ هزار واحد تحویل متقاضیان داده شده است.

به گفته محبت خواه ۱۰ هزار واحدی که شهریور تحویل متقاضیان می‌شود قرار بود ۲۸ اسفند پارسال به متقاضیان تحویل داده شود که البته این واحدها آن زمان آماده افتتاح نبود و معلوم نیست که چگونه می خواستند به متقاضیان تحویل داده شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا