اقتصادی

افتتاح ۱۴۷۰ واحد مسکن مهر در هشتگرد

همزمان با افتتاح ۱۴۷۰ واحد مسکن مهر هشتگرد با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، عباس قنبری، مدیرعامل شرکت عمران این شهر از مردم خداحافظی کرد.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری مهر، آئین افتتاح و بهره برداری از ۱۴۷۰ واحد مسکونی و پروژه‌های زیربنایی و روبنایی شهر جدید مهستان امروز (یک مهر) برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر افتتاح ۱۴۷۰ واحد مسکونی با هزینه ساخت ۲۳۵ میلیارد تومان، مجموعه ورزشی سردار شهید علی اصغر ابراهیمی در فاز ۴ هشتگرد با هزینه ساخت ۵۰ میلیارد تومان، بوستان جوان فاز ۴ با هزینه ساخت ۱۲ میلیارد تومان، محورهای آماده سازی شده فازهای ۳ و ۷ با هزینه ساخت ۱.۵ میلیارد تومان، ایستگاه مترو شهید فخری زاده با هزینه ساخت ۲۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

علیرضا جعفری – معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید هم در این مراسم اظهار کرد: مدیرعامل شرکت عمران هشتگرد در طول دوران مدیریتی خود علی رغم طی کردن مسافت زیاد ولی اقدامات بسیار خوبی داشته است؛ آقای زارع سرپرست جدید شرکت عمران هشتگرد از مدیران جهادی و خوشنام بوده و از اعضای تیم مدیریتی سابق شرکت عمران هستند که قطعاً ثمرات مدیریتی خوبی خواهند داشت.

وی افزود: باید سرانه‌ها و کسری‌های خدمات زیربنایی و روبنایی در مهستان و هشتگرد همراه با اتمام و بهره برداری از مسکن مهرهای باقی مانده رفع شود ضمن اینکه اجرای پروژه‌های مختلف نهضت ملی مسکن در دستور اصلی ما قرار دارد.

عباس قنبری – مدیرعامل شرکت عمران هشتگرد هم در این مراسم گفت: اگر کاری در حوزه مسکن و عمران مهستان و هشتگرد انجام شده با حمایت‌های علیرضا جعفری، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید بوده است.

وی اظهار کرد: افتتاح‌های مختلف و بهره برداری متعدد از پروژه‌های مختلف مسکن و عمران در مهستان و هشتگرد موجب رضایتمندی مردم عزیز شده و توانستیم با همراهی همه عزیزان ملی و استانی و شهرستانی یکی یکی مشکلات را کم کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران هشتگرد تصریح کرد: برای مبارزه با فساد و شادی دل مردم ایران و رفع مشکلات آنان گام‌های زیادی برداشتیم.

حجت الاسلام مختاری – امام جمعه هشتگرد هم اظهار کرد: در طول مدیریت ۲ ساله دولت سیزدهم پروژه‌های کلان زیادی در هشتگرد انجام داده است؛ این در حالی است که دولت سابق پروژه‌های نیمه کاره مسکن مهر را رها کرده بود؛ تاکنون ۵۰۰۰ مسکن مهر در هشتگرد با عنایت ویژه وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران هشتگرد با روحیه جهادی افتتاح و بهره برداری شده است.

حجت الاسلام صفدری – امام جمعه شهر جدید مهستان هم در این مراسم گفت: مدیرعامل سابق شرکت عمران هشتگرد در طول مدیریت خود زحمات بسیار زیادی کشید و توانست کارهای خوبی انجام دهد و مشکلات را حل کند. وی افزود: مدیرعامل جدید شرکت عمران هشتگرد از بدنه همین شرکت بوده و از مشکلات و خواسته‌ها مطلع است.

در پایان این مراسم ذبیح الله زارع هم با حکم وزیر راه و شهرسازی به عنوان سرپرست شرکت عمران شهر جدید مهستان در هشتگرد معارفه و از زحمات عباس قنبری تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا