اجتماعی

افتتاح ۴ ایستگاه از خط ۶ مترو پایتخت تا پایان سال جاری

نایب‌رئیس شورای شهر تهران از افتتاح ۴ ایستگاه از خط ۶ مترو طی روزهای آینده خبر داد.


به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری تسنیم، پرویز سروری در آیین بهره‌برداری و آغاز عملیات احداث ۵ پروژه زیست محیطی شهرداری تهران که صبح امروز با حضور حسین نظری معاون خدمات شهری شهرداری تهران، رضا شرفی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران و محمدهادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ برگزار شد، اظهار کرد: خوشحال هستیم که در شهر تهران جلوه‌هایی از وعده‌های مدیریت شهری محقق می‌شود و ان‌شاءالله شاهد ارتقای سطح خدمات‌رسانی به شهروندان در تهران باشیم.

وی با اشاره به بازدید خود از منطقه ۱۳ تصریح کرد: حدود یک سال پیش و در همین ایام بنده بازدیدی را از این منطقه داشتم و خوشحالم که بعد از گذشت یک سال سوله‌های نیمه‌تمام و رها شده هم‌اکنون تبدیل به ظرفیت خدمت‌رسانی در شهر شده‌اند ان‌شاءالله این روند ادامه پیدا کند.

نایب‌رئیس شورای شهر تهران با اشاره به مدیریت یکپارچه پسماند در شهر تهران گفت: در این ارتباط مسئولان شهری می‌توانند به صورت آنلاین تمام خدمات در فرایند جمع‌آوری پسماند را رصد کنند.

سروری با اشاره به اولویت‌های مدیریت شهری در بودجه سال ۱۴۰۲ بیان کرد: دومین اولویت مدیریت شهری برای سال آینده موضوع پسماند است و در همین ارتباط اعتبارات خوبی جهت احداث توسعه پروژه‌های پسماند در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به بهره‌برداری از دومین کارخانه مدیریت یکپارچه پسماند شهری گفت: چند ماه پیش به بهره‌برداری رسید و بنا بر وعده داده شده از سوی مدیریت سازمان پسماند شهرداری تهران ان‌شاءالله در فروردین ماه و در ماه‌های بعدی از سال ۱۴۰۲ شاهد افتتاح سایر پروژه‌ها در حوزه پسماند خواهیم بود.

نایب‌رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله طی روزهای آتی بهره‌برداری‌هایی در حوزه حمل و نقل از جمله افتتاح ۴ ایستگاه از خط ۶ و چند ایستگاه از خطوط دیگر مترو خواهیم بود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا