اقتصادی

افزایش صد تومانی قیمت دلار

قیمت دلار امروز با افزایشی صد تومانی، بار دیگر سد مقاومتی شکل گرفته در بازار را شکست و به قیمت ۱۵ هزار و ۸۰۰ تومان در صرافی های بانکی به فروش رسید.

 به گزارش روند بازار به نقل از خبرانلاین، امروز هر دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی یک گام دیگر به کانال ۱۶ هزار تومان نزدیک شد تا پیشروی این ارز شاخص در بازار آزاد در کانال ۱۶ هزار تومان سرعت گیرد.

 نرخ خرید دلار در صرافی‌های بانکی نیز به ۱۵ هزار و ۷۰۰ تومان رسیده است. بر این اساس سد مقاومتی شکل گرفته در بازار دلار امروز تغییر کرد و در حالی که پیش تر این سد ۱۵ هزار و ۷۰۰ تومان بود، با افزایش نرخ ها بار دیگر به کانال ۱۶ هزار تومان نزدیک شد.

همزمان با رشد قیمت دلار در صرافی های بانکی و بازار آزاد قیمت یورو نیز به ۱۷ هزار و ۲۰۰ تومان رسید که رشدی صد تومانی را نسبت به روز قبل شاهد است. نرخ خرید یورو نیز ۱۷ هزار و صد تومان گزارش شد.دلار از ابتدای امسال نوسان ادامه داری را در کانال ۱۵ هزار تومان تجربه کرده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا