اجتماعی

افزایش ۲۰ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از شهریور ماه ۱۴۰۲

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش ۲۰درصدی مستمری خانواده‌های تحت‌پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی از شهریور ماه امسال خبر داد.


به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری تسنیم، سید صولت مرتضوی اظهار کرد: پیرو دستور آیت‌الله رئیسی؛ ریاست محترم جمهوری و با تأمین اعتبار صورت‌گرفته از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور، مستمری خانواده‌های تحت‌پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی از شهریور امسال ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه در ابتدای سال ۲۰ درصد مستمری افزایش یافته بود، افزود: با افزایش ۲۰ درصد فعلی مجموع مستمری مددجویان نسبت به سال ۱۴۰۱ جمعاً ۴۰ درصد افزایش می‌یابد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه برنامه‌های دولت مردمی برای تحقق عدالت اجتماعی در کشور دنبال می‌شود، گفت: خانوارهای تحت‌پوشش نهادهای حمایتی در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی نیز در اولویت بودند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا