اجتماعی

خبر خوش مسکنی برای روستائیان

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اعلام کرد که به منظور تسهیل در مقاوم سازی و نوسازی منازل روستایی ، وام نوسازی مسکن روستاییان کشور به زودی دو برابر می‌شود.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، حجت الاسلام حسین روحانی‌نژاد درحاشیه نشست با اعضای انجمن خیرین مسکن‌ساز استان البرز افزود: اکنون وام نوسازی مسکن روستایی در کشور ۱۰۰ میلیون تومان است که به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش می‌یابد.

وی گفت: این افزایش اعتباری در اجرای طرح جهش تولید مسکن پیش‌بینی شده است.

طبق اعلام روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز، روحانی‌نژاد بیان کرد: در اجرای طرح جهش تولید مسکن، یک میلیون واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کشور ساخته می‌شود.

وی افزود: انجمن‌های خیرین مسکن‌ساز وابسته به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکنون ۲۰ هزار واحد مسکونی در کشور احداث کرده‌اند که یک هزار و ۲۰۰ واحد آنها در استان البرز ساخته شده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا