اقتصادی

افزایش ۶ درصدی نشست وبرخاست پروازهای نوروزی

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: امسال میزان نشست و برخاست پروازهای نوروزی ۶ درصد و میزان جابه جایی مسافران هوایی ۵ درصد رشد داشته است.

به گزارش روند بازار، محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه در ایام نوروز در خصوص افزایش تعداد ناوگان هوایی برای پروازهای نوروزی اقدامات لازم صورت گرفت گفت: امسال میزان  پروازها در مقایسه با سال گذشته افزایش یافت و با توجه به راه اندازی مرکز OCCدر سازمان هواپیمایی کشوری میزان تاخیرات کاهش داشت و به میانگین ۱۵ دقیقه رسید.

وی ادامه داد: در نشست و برخاست پروازها امسال رشد ۶درصدی و در جابه جایی مسافران رشد ۵درصدی داشته ایم.

محمدی بخش  اظهار کرد: میزان جابه جایی مسافران امسال به بیش از ۳ میلیون  نفر رسید که خود یک رکورد بزرگ در جابه جایی مسافران  به شمار می رود .

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: هدف اصلی ما امسال توسعه ناوگان وکاهش تاخیر در پروازها است که به طور قطع با استفاده از  توان شرکت های دانش بنیان و بخش خصوصی این گام بزرگ را برمی داریم.

منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا