کسب و کار

اندیشه های نو و رسیدن به پول زیاد و موفقیت

یک لیست برای خود درست کنید و چالش های جدید را برای خود در این لیست جای دهید. ابتدای سال زمان خوبی است برای اینکه اهداف پیش روی خود را در طول سال بنویسید.

سرکه سفید

یکی از محصولاتی که علاوه ‌بر مصارف خوراکی به عنوان محلول ضدعفونی کننده و برای تمیز کردن سطوح هم استفاده دارد سرکه سفید می ‌باشد هم بصورت صنعتی تولید می شود و هم بصورت خانگی تولید می شود. استفاده از سرکه از به سالهای خیلی دور برمی ‌گردد که مردم بابل در حدود سه هزار سال قبل ‌از میلاد از میوه‌ های انجیر و خرما تولید می ‌کردند و در غذاهای مختلف استفاده می ‌نمودند.

قیمت پتوی گلبافت دو نفره

قیمت پتوی گلبافت دو نفره به دلیل نرمی و لطافتشان با محصولات دیگر متفاوت است و از محصولات پرفروش کارخانه ها به حساب می‌ آید، مرکز تولید پتو گلبافت شادیلون، در مشهد است، این کارخانه به واسطه ارتباط مستقیم اش با شرکت های فروش اینترنتی، توانسته است تولیداتش را با سودی مقرون به صرفه و به طور مستقیم به دست مشتریان برساند.

قیمت پتوی گلبافت دو نفره

رول ملحفه یکبار مصرف

رول ملحفه یکبار مصرف از قیمت بسیار ارزانی برخوردار است و همچنین به دلیل داشتن بافتی نرم و سبک به راحتی می توان از آن در محیطهای خدماتی بهترین و بیشترین استفاده را برد. این ملحفه های یکبار مصرف به صورت رولی در بازار موجود هستند که دومدل دارند یکی  مدل پرفراژدار و دیگری مدل ساده که هر دوی آنها در طول و عرضهای گوناگونی در بازار به فروش می رسند.

رول ملحفه یکبار مصرف

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا