کسب و کار

ایده های خلاقانه برای ایجاد کسب و کار خودمان در خانه

ما نیاز به ایجاد یک برنامه بازاریابی و یک سرویس منحصر به فرد برای رسیدن به اهدافمان داریم تا به سرعت پیش برویم و باید کسب و کارهای مورد علاقه و پرسود خود را انتخاب کنیم.

قیمت برنج

عوامل زیاد و متعددی در بالا رفتن قیمت برنج کامفیروز درجه یک به صورت کیلویی دخیل است که یکی از این عوامل وجود واسطه ها و دلال ها می باشد که توانسته اند از در این بازار از آب گل آلود برای خود ماهی بگیرند پس با حذف این افراد می توان قیمت ها را به نحو قابل توجهی کاهش داد و از ویژگی های پخت این نوع برنج که بسیار مورد توجه قرار گرفته است این می باشد که بسیار سریع در حین پخت قد می کشد و مدت زمان کوتاهی را برای پخت به خود اختصاص می دهد.

روشویی بدون پایه

یکی از ملزومات مورد نیاز در سرویسهای بهداشتی روشویی بدون پایه می باشند، امروزه تنوع بالای این کالا باعث شده تمام سلیقه ها از خرید خود راضی باشند، یک از انواع روشوییهای تولید داخلی، روشویی کابینتی بدون پایه مراورید است که جز طرحهای مدرن و شیک محسوب می شود و از لحاظ ظاهری می توان گفت نداشتن پایه در آن باعث جاگیر نبودن آن شده است.

روشویی بدون پایه

قیمت یخچال اسنوا

همان طور که مستحضر هستید قیمت یخچال اسنوا یا یخچال جنرال الکتریک دو قلو ۱۸۰۰ ۴۰ فوت در تمامی مراکز سراسر کشور متفاوت است. این یخچال از امکانات و کارایی بالایی برخوردار است و با توجه به پیشرفته بودن آن، متقاضیان برای تهیه این محصول اقدام می نمایند چرا که کیفیت برای آنها بسیار اهمیت دارد.

روشویی بدون پایه

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا