کسب و کار

بازار آهن شاد آباد( تهران) کجاست؟ آدرس و ساعت کار بازار آهن شاد آباد

بازار آهن شاد آباد یکی از مناطقی است که همه افراد فعال در حوزه بورس آهن آن را می‌شناسند. دو منطقه بازار آهن شاد آباد د آهن مکان جز شناخته شده‌ترین مناطق آهن در استان تهران هستند. این دو منطقه از لحاظ فیزیکی و عملکرد کاملاً جدا از یکدیگر هستند؛ بنابراین نباید این دو منطقه را یکی در نظر گرفت.  بازار آهن شاد آباد به دلیل فروش محصولات فلزی، ابزار‌های صنعتی و ساختمانی به آن بازار آهن تهران نیز گفته می‌شود.

بازار آهن تهران هدف اصلی خود را راحتی مشتریان و رفع کامل نیاز‌های آنان قرار داده است؛ بنابر این این منطقه علاوه بر خرید و فروش به صورت فیزیکی و سانتی، خرید آنلاین را نیز مهیا کرده است. خرید آنلاین در بازار آهن تهران باعث شده تا خرید و فروش در سطح کشور انجام شود و تمامی تأمین‌کنندگان و خریداران بتوانند براحتی با این مجموعه ارتباط داشته باشند. شما خریداران عزیز می‌توانید در هر زمان و موقعیتی که هستید نسبت به خرید محصولات فلزی، آهنی و ابزار‌های صنعتی اقدام نمایید.

در جامعه ما هنوز هم افرادی بر این باور هستند که خرید فیزیکی در این گونه موارد کارساز‌تر و بدون مشکل است؛ اما شما باید بدانید که مجموعه آهن شاد آباد تهران هم بر روی حضور فیزیکی مشتریان تمرکز شده اما با خرید آنلاین از بنگاه های آهن آلات مزایای بیشتری به همراه دارد.

آدرس بازار آهن شاد آباد

آدرس بازار آهن شاد آباد تهران

سؤال رایجی که بسیاری از کاربران می‌پرسند این است که بازار شاد آباد تهران کجاست و در چه موقعیت مکانی قرار دارد؟

در پاسخ این سؤال بهتر است بگوییم که بازار آهن شاد آباد تهران همانند بازار آهن در استان تهران و پایتخت کشور قرار دارد. موقعیت مکانی دقیق این بازار در جنوب غرب تهران و بزرگراه فتح قرار دارد. کوی هفده شهریور، محله امام خمینی و کوی فردوس مناطقی هستند که در مجاورت بازار آهن شاد آباد قرار دارند.

ساعت کار بازار آهن شاد آباد

بازار آهن شاد آباد تهران در تمامی روز‌های کاری هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ عصر و در روز‌های پنج شنبه از ساعت ۹ تا حوالی ساعت ۱۴ آماده خدمت‌رسانی به خریداران و مشتریان عزیز است.

راه‌های ارتباطی برای رسیدن به بازار شاد آباد تهران

اگر قصد دارید به سمت بازار شاد آباد تهران حرکت کنید، می‌توانید از راه‌های پیشنهادی زیراستفاده کنید:

  • ایستگاه مترو آزادی: این‌ایستگاه جز یکی از‌ایستگاه‌های نزدیک به بازار آهن تهران است. بهتر است ابتدا از این ایتسگاه خارج شده و سپس برای رفتن به بازار شاد آباد، از آژانس یا تاکسی‌های خطی استفاده کنید.
  • ایستگاه مترو صادقیه: دومین راه برای رفتن به بازار شاد آباد، ‌ایستگاه صادقیه است. شما باید در این‌ایستگاه پیاده شوید و با اتوبوس‌های مسیر صادقیه به سمت بازار شاد آباد بروید.
  • ایستگاه مترو نعمت آباد: لازم به ذکر است‌ایستگاه مترو نعمت آباد در خط ۳ مترو قرار دارد که باید بعد از آن با خط ۱۰ به منطقه یافت آباد بروید؛ پس از رسیدن به منطقه یافت آباد با تاکسی به سمت بازار شاد آباد آهن حرکت کنید.

بخش‌های مهم بازار شاد آباد تهران

بازار آهن شاد آباد در تهران از چندین بازارچه کوچک‌تر تشکیل شده است. این بازار چه‌ها شامل بازار بهاران یک، بهاران دو، پاییزان و گلستان است. این بازار دارای دو هزار باب مغازه و محل تجاری است. بازار شاد آباد تهران در چند سال گذشته مجمتع‌های زیادی برای فروش ابزار آلات صنعتی، شیر آلات صنعتی، لوازم بهداشتی ساختمانی، مواد جنرال آوا و… را تأسیس کرده است. این گستردگی سبب رفع نیاز مشتریان و خریداران و در نتیجه موفقیت بهتر بازار شاد آباد تهران شده است.

همچنین یکی از مهمترین بخش‌های بازار شاد آباد، بازار آهن آن است. در این بازار محصولات فولادی مثل میلگرد، ورق فولادی، تیرآهن و قوطی به فروش می‌رسد. در بازار شاد آباد تهران خریداران و تأمین‌کنندگان با طیف متنوعی از محصولات روبه رو هستند. بهتر است قبل از خرید از تمامی اطلاعات لازم مطلع باشید؛ چرا که هر گونه عدم شناخت در نوع محصولات و اطلاعات نادرست و ناقص باعث می‌شود خرید خود را به صورت نادرست انجام دهید. شما می‌توانید یک منبع معتبر و آگاه برای همراهی خود در حین خرید پیدا کنید. قیمت ورق آهن را از یکی از معتبرترین بنگاه های خرید و فروش آهن آلات استعلام بگیرید.

دلایل انتخاب شاد آباد تهران چیست

از آن جا که بازار آهن تهران جز یکی از مراکز معتبر برای خرید آهن آلات و قطعات فولادی است، توانسته است جایگاه خوبی در بین تامین کنندگان و خریداران داشته باشد؛ با این اوصاف بازار شاد آباد آهن تهران جز انتخاب های اکثریت افراد است؛ برخی از دلایل رایج برای انتخاب بازار شاد آباد به شرح زیر است:

  • قیمت آهن و مصالح صنعتی و ساختمانی: بازار شاد آباد تهران، نسبت به دیگر مناطق اطراف خود قیمت های مقرون به صرفه ای ارائه می دهد. در بازار شاد آباد تهران، آهن آلات و ابزار های مربوطه به آسانی یافت می شود؛ بنابر این شما می توانید تمامی مصالح و ابزار های ساختمانی خود را با قیمتی مطلوب تهیه کنید.
  • موقعیت مکانی بازار شاد آباد تهران: در این منطقه ایستگاه اتوبوس ، تاکسی و مترو به  راحتی یافت می شود. محله شاد آباد دسترسی به مترو آزادگان و انواع تاکسی های درون شهری نیز دارد. این عوامل سبب شده است تا افراد بتوانند به راحتی و بدون فوت وقت به این بازار مراجعه کنند.
  • طبیعت اطراف بازار شاد آباد تهران: محله شاد آباد تهران، از مکان های تفریحی زیادی مثل باغ غدیر و بوستان رودکی برخوردار است. این منطقه شرایط و امکانات تفریحی مطلوبی را برای شما مهیا می کند. رستوران های قدیمی و سنتی در اطراف بازار شاد آباد تهران سبب شده است تا خریداران از خرید و مراجعه به این محله مطمئن باشند. شما می توانید پس از خرید و انجام کار های مورد نظر خود، تفریحی مختصر در این محله خوش آب و هوا داشته باشید.

بورس ابزار آلات شاد آباد در تهران

بورس ابزار آلات شاد آباد یک مجموعه کامل و منحصر به فرد برای رفع نیاز‌های شما است. در این مجموعه تمامی ابزار‌های صنعتی و غیر صنعتی با بالاترین کیفیت به فروش می‌رسد. شما می‌توانید با صرف کمترین زمان ابزار آلات موردنیاز خود را خریداری کنید.

بازار استیل شاد آباد تهران کجاست

بازار استیل تهران با نام بازار استیل شاد آباد نیز شناخته می‌شود. این بازار به دلیل کیفیت و گستردگی بسیار بالایی که دارد، جز بزرگترین بازار استیل‌های کشور به حساب می‌آید. بازار استیل در منطقه شاد آباد و بین حد واسط پل کن و میدان شیر پاستوریزه واقع شده است.

این بازار، دارای بخش‌های مختلفی اس که هر بخش از مجمتع‌های تجاری بزرگ و همچنین مغازه‌های متنوع تشکیل شده است. شما می‌توانید با جست و جو از عملکرد این نوع بازار و نحوه خرید از آن مطلع شوید.

در ادامه مقاله برخی از پاساژ‌های بزرگ بازار استیل را به شما معرفی می‌کنیم:

  • بازار پارس‌امیر: این بازار یکی از بازار‌های سنتی در زمینه فروش استیل کشور بوده است. بازار استیل پارس‌امیر در زمینه فروش محصولات آلمینیوم، برنج، فسفر و.. مشغول به فعالیت است.
  • بازار استیل پارس غدیر: طبق آمار و نتایج بازار استیل پارس غدیر، یکی از بزرگترین مجمتع‌های فروش استیل در کشور است. این بازار ارائه دهنده ورق‌های استیل، لوله، پروفیل و میلگرد است.
  • مرکز تجارت استیل: این بازار در مقایسه با دو بازار قبلی از وسعت و تنوع کمتری برخوردار است. مرکز تجارت استیل در زمینه فروش محصولات استیل در حال فعالیت است. به نظر می‌رسد فروش محصولات صنعتی در مرکز تجارت استیل نسبت به دو بازار قبل کمتر است.
  • مرکز فولاد استیل ایران: در اوایل دهه نود مرکز فولاد استیل تهران تأسیس شد. این بازار یکی از بازار‌های نو ظهور در زمینه فروش محصولات استیل و استیل دکوراتیو است. مرکز فولاد استیل ایران در جوار پاساژ غدیر و پارس‌امیر است. با وجود تازه تأسیس بودن این بازار، فروش و جایگاه بسیار مناسبی را از آن خود کرده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا