کسب و کار

باور داشتن به مسیر، عامل اصلی ثروتمندشدن من بود

ثروتمندشدن مسئله اصلی برای تمامی افراد جامعه بوده و نیاز است که برای حل این مسئله، با افراد موفق صحبت نمود و از تجربه‌های آنها استفاده کرد. شروع ثروتمندشدن من از زمانی بود که با انواع دستگاه‌های آبمیوه گیری آشنا شدم و فعالیت خود را در آن حوزه آغاز نمودم. بعضی از این دستگاه‌ها در متن زیر به شما معرفی می‌نمایم.

دستگاه آبگیر گوجه فرنگی خانگی

یکی از دلایل فروش بالای دستگاه آبگیر گوجه فرنگی خانگی گرایش مردم به استفاده از مواد غذایی کاملاً ارگانیک است که قیمت آن با توجه به کارایی بسیار زیادی که دارند کاملا مقرون به صرفه است.

در رابطه با دستگاه آبگیری گوجه نیز چندین مدل داریم که آنها نیز با هم تفاوت دارند  اما آن چه که در بین تمام آنها معمول است این است که گوجه را به شکل له شده به شما تحویل می دهد تا بتوانید از آنها برای پختن رب استفاده کنید اما دو نمونه از پرکاربرد ترین دستگاه آبگیری گوجه دو مدل دستگاه رب گیری ضربه ایی و دستگاه رب گیری رنده ای می باشد.

دستگاه آبگیری

همان‌طور که از نام دستگاه آبگیری پیداست، این دستگاه وسیله‌ای است که از آن برای گرفتن آب میوه‌ها و سبزیجات آبدار استفاده می‌شود. برای تهیه انواع آب میوه همچون آب انار، آّب لیمو، آب غوره، آب سیب و… نیاز است تا برای سرعت بخشیدن و بهداشتی‌تر بودن فرآیند، از یک مکانیزم ماشینی و بهداشتی استفاده شود. انتخاب و استفاده از این دستگاه‌های آبگیری یک انتخاب صحیح برای این مورد است.

 همان‎طور که در بخش قبلی این مقاله نیز اشاره شد، انواع مختلفی از دستگاه آبگیری وجود دارد که با توجه به توانایی و ویژگی‌های هر دستگاه، کاربرد متفاوتی نیز دارند. به عنوان مثال نمی‌توان از هر نوع دستگاه آبگیری برای تهیه آب لیمو و آب انار استفاده کرد. البته امروزه با ساخته شدن دستگاه آبگیری چندکاره تا حدودی این امکان فراهم شده است اما قطعا استفاده از دستگاه‌های تخصصی نتیجه بهتری خواهد داشت.

دستگاه آبگیری

دستگاه آبگیری انار دستی

به طور کلی انار جزو میوه هایی است که برای سلامتی بدن بسیار مفید است و زمانی که در فصل پاییز انار به بازار می آید بسیاری از مردم به دلیل علاقه به این میوه ی خوشمزه با دستگاه آبگیری انار دستی آب آن را می‌گیرند.

البته که آب انار بسیار خوشمزه است و خاصیت درمانی نیز دارد، برای تسویه خون بسیار مناسب است و کمک به رفع غلظت خون می کند.

مصرف آب انار مشکلات خاص مربوط به خود را دارد، به طور قطع برای استفاده ی خانگی از آب انارگیری های صنعتی نمی توانیم استفاده کنیم چون برای استفاده در منزل بیش از اندازه بزرگ است اما از آب انار گیری میتوانیم در منزل استفاده کنیم، ضمن اینکه طرز استفاده ی آب انار گیر بسیار ساده و راحت است و برای تمامی مرکبات می توانیم از آب انار گیری دستی استفاده کنیم و همچنین حمل و نقل آسان و راحتی دارد.

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی مدل های مختلفی از آب انار گیری به بازار عرضه شده است که مدل های جدید تر دارای امکانات بیشتری نسبت به آب انار گیری های قدیمی دارد.

دستگاه آبگیری انار دستی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا