بورسکسب و کار

با استاد ترید؛ با دنیای ارز دیجیتال بیشتر آشنا شوید

استاد ترید متشکل از کادری متخصص و ماهر، خدمات باکیفیتی را در زمینه بورس و بازار مالی از جمله آموزش واگرایی، آموزش بک تست و غیره ارائه می‌دهد. افرادی که قصد وارد شدن به بازار بورس و ارز دیجیتال را دارند باید ابتدا اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهند تا بتوانند در کوتاه‌ترین زمان به سودآوری دست پیدا کنند. شما می‌توانید با گذراندن دوره‌های  آموزشی در استاد ترید با دنیای ارز دیجیتال بیشتر آشنا شوید. در این مقاله قصد داریم شما را با آموزش واگرایی و آموزش بک تست آشنا کنیم.

مفهوم  واگرایی

یکی از بهترین روش‌ها جهت پیش بینی حرکت قیمت‌ها، واگرایی است. در واقع واگرایی زمانی رخ می‌دهد که حرکت اندیکاتور یا هر داده دیگر خلاف جهت نمودار قیمت باشد. آموزش واگرایی در استاد ترید به تحلیل‌گران کمک می‌کند که بتوانند روند سهم را در آینده پیش‌بینی کنند.

انواع واگرایی

 واگرایی در بازار بورس انواع مختلفی دارد که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.

  • واگرایی معمولی

در واگرایی معمولی، اندیکاتور نسبت به حرکت قیمتی رفتار متضادی را نشان می‌دهد. در واقع در واگرایی معمولی قیمت تغییر جهت می‌دهد. نماد این نوع واگرایی RD است و مخفف عبارت Regular Divergence می‌باشد. واگرایی معمولی به دو دسته واگرایی معمولی مثبت و واگرایی معمولی منفی تقسیم می‌شود.

  • واگرایی مخفی

زمانی که قیمت سهم در حال اصلاح بوده و بیانگر ادامه دار بودن این روند است، واگرایی مخفی رخ می‌دهد. نماد واگرایی مخفی HD است و مخفف عبارت Hidden Divergence می‌باشد. واگرایی مخفی به دو دسته واگرایی مخفی مثبت و واگرایی مخفی منفی تقسیم می‌شود.

  • واگرایی زمانی

در واگرایی زمانی، تضاد رفتاری قیمت و زمان به راحتی قابل مشاهده است و نیازی به بررسی رفتار اندیکاتور نیست. در اصل در واگرایی زمانی باید زمان اصلاح روند را ارزیابی نمود. واگرایی زمانی به دو دسته واگرایی زمانی معمولی و واگرایی زمانی هوشمند تقسیم می‌شود. در آموزش واگرایی بیشتر به این موضوع پرداخته می‌شود.

آموزش بک تست

بک تست، یکی از مهم‌ترین قدم‌ها جهت بهینه سازی فعالیت شما در بازار است. چه معامله‌گر باشید چه سرمایه‌گذار، بک تست کردن می‌تواند به شما در بررسی بازار و استراتژی‌ها کمک کند. اگر قصد تعیین یک استراتژی برای معاملاتتان را دارید؛ بک تست به شما بازخورد مفیدی بر اساس داده‌ها نشان می‌دهد و با توجه به آن می‌توانید بررسی کنید که آیا روش‌های شما قابل اجراست یا خیر؟ با گذراندن دوره‌های آموزش بک تست در استاد ترید می‌توانید سودآور بودن ایده‌ها و استراتژی‌های خود را بسنجید.

مقایسه بک‌تست دستی و خودکار

مقایسه بک‌تست دستی و خودکار

در بک تست دستی بعد از تحلیل و بررسی تمام نمودارها و داده‌ها، باید به صورت دستی معاملات را با توجه به استراتژی انجام دهید. فرآیند بک تست خودکار هم مانند بک تست دستی است با این تفاوت که کارها با استفاده از نرم‌افزار مخصوصی صورت می‌گیرد.

کلام پایانی

معامله گران و سرمایه گذاران جهت ورود به بازار بورس و انجام معاملات و کسب سود باید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهند‌. استاد ترید با سال‌ها تجربه به عنوان یکی از معتبرترین آموزشگاه‌های بورس و رمزارز در ایران فعالیت می‌کند. این مجموعه با برگزاری دوره‌های ارز دیجیتال و داشتن تیم حرفه‌ای، شما را برای ورود به بازار پرسود بورس همراهی می‌کند. جهت گذراندن دوره‌های آموزش بک تست و آموزش واگرایی می‌توانید به آدرس اینترنتی https://ostadtrade.com مراجعه کنید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

‫۳ دیدگاه ها

  1. برای ثبت نام تو این دوره مردد بودم از بس دوره آنلاین بدرد نخور دیدم اما این آموزش بک تست و واگرایی خوب بود، اشتباهات کارمو متوجه شدم
    هم آقای پریشانی و هم آقای ابراهیمی اینقدر خوب تدریس کردند که تاره فهمیدم چقدر راحت میشه از بازار کسب در آمد داشت البته با مدیریت ریسک خلاصه قبل از اینکه یک دوره ای را شرکت کنید حتما راجبش خوب تحقیق کنید نه فقط دوره اقای ابراهیمی بلکه همه‌ی دوره‌ها دوستان. ممنون از رسانه روند بازار

  2. عالی بوده بک تست استاد ترید رو بنده تهیه کردم نسبت به قیمتش واقعا کیفیت محتواش خوب بود ممنون از معرفی روند بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا