کسب و کار

با این روفرشی پول پارو میکنی

روفرشی ها از جمله کالاهای پر سود بازار می باشند که با فروش بسیار بالایی که دارند فروشندگان آن ثروت مناسبی را برای خود جمع آوری کرده اند حال اگر شما می خواهید حیطه ی کاری جدید خود را در زمینه ی محصولی پر سود رقم بزنید به شما فعالیت در حیطه ی انواع روفرشی را پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با نمونه های پر فروش و این کسب و کار پرسود با ما همراه باشید.

روفرشی کشدار طرح جدید

روفرشی های کشدار ترک موجود در شهر زنجان با استفاده از الیاف ویسکوز، الیاف پلاستیکی و الیاف پلی استر تولید شده که باعث بهبود استحکام روفرشی کش دار طرح جدید می شود. از این محصول می توان در فضای پذیرایی، راه رو ها، اتاق خواب، آشپزخانه و … استفاده و می توان طرح آن را با مکان های گوناگون به راحتی هماهنگ کرد. پارچه ضخیم این محصول باعث شده تا فرش از پا خوردگی محفوظ بماند.

از انواع این محصول می توان به روفرشی فوم دار، کشدار ساده و ابریشمی اشاره کرد. روفرشی کشدار دارای فوم محصولی است که دارای یک لایه نازک ابری و یا فوم در زیر رو فرشی است که باعث شده ضخامت روفرشی بالا رفته و کمتر روی فرش حرکت کند. طرح های مدرن این محصول باعث شده تا سنین جوان نیز به استفاده از این زوفرشی ها روی آورده و آن ها را در آتاق خواب های خود استفاده کنند.

روفرشی ضد آب کش دار

رو فرشی های کشدار در برابر نور خورشید و آفتاب تغییر رنگ نمی دهد و با جلوه ی خاص و رنگ های منحصر به فردی باعث زیبایی منزل خواهند شد روفرشی ضد آب کش دار در دو نوع ساده و فوم دار تهیه و تولید می شوند نوع فوم دارآن گران تر است؛ چون در پشت روفرشی های کشدار لایه ی نازک ابر قرار گرفته است، که از نفوذ آب به بیرون جلوگیری می کند.

همچنین در نوع ساده ی آن فوم به کار نرفته ولی باز هم ضخامت خوبی دارند و قدرت نفوذ آن کمتر است بافت بعضی از این رو فرشی ها به صورت برجسته می باشد. از دیگر قابلیت های این روفرشی های کش دار ترک این است که می توان از آن به عنوان زیر انداز استفاده کرد که حمل و جابه جایی آن بسیار راحت بوده و برای پیک نیک بسیار مناسب است و جای کمی می گیرد.

روفرشی ضد آب کش دار

روفرشی کشدار بچه گانه

باید گفت روفرشی کشدار بچه گانه در کرمانشاه از وزن بیشتری نسبت به باتقی محصولات مشابه برخوردار است، که این موضوع نشان از کیفیت بالای این محصول دارد. وزن نسبتا بالای این محصول باعث شده است تا بر روی فرش ثابت مانده و به راحتی تکان نخورد مدل روفرشی دور کش دار ترک در گرگان با برخورداری از رنگ و طرح های زیبا و دلنشین و کیفیت بسیار بالای آن، همواره توانسته رضایت افراد زیادی را بدست آورده و به محبوبیت ویژه ای در بازار دست یابد. این محصول خاصیت ضد رطوبتی داشته و باعث می شود که رطوبت ناشی از کف پا به فرش نفوذ نکرده و باعث تخریب الیاف فرش نگردد. به دلیل طرح های متنوع این محصول، مشتریان می توانند این روفرشی را در محیط های آشپزخانه، راهرو ها، اتاق های اداری، دفاتر و … استفاده و می توان طرح آن را با مکان های گوناگون به راحتی هماهنگ کرد.

روفرشی کشدار بچه گانه

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا