کسب و کار

با این قوانین ثروت را به سمت خودم جذب کردم

من موارد منفی را نادیده گرفتم، اولین کاری که باید انجام دهید این است که روی وضعیت بدی که اکنون دارید به هیچ وجه تمرکز نکنید و تنها آن را نادیده بگیرید. من با این روش توانستم در حوزه ی سنگ تراورتن به درآمد بسیار بالا دست یابم.

سنگ تراورتن استخوانی

یکی از مصالح مطرح در بین مهندسان ساختمانی، سنگ تراورتن استخوانی لوشان می باشد که از کیفیت بالا و جلای بسیار زیادی برخوردار است؛ این نوع از محصولات دارای رنگ روشن مایل به کرم می باشند و در دو نوع موج دار و بدون موج در بازار موجود بوده و یکی از محصولات ساختمانی پر فروش می باشد.

یکی از پرفروش ترین محصولات سنگ تراورتن تجره، سنگ شکلاتی می باشد که از بهترین و محبوب ترین نوع این سنگ ها می باشد؛ این نوع محصولات که دارای رنگ های قهوه روشن و تیره می باشد، دارای خلل و فرج زیادی بر روی خود بوده و اکثر به صورت بی موج بریده می شود؛ از خصوصیات بارز این محصولات، شفافیت و یکنواختی سطح آن می باشد که این سنگ ها را با نمونه های مشابه خود متمایز می کند.

یکی از استان های صنعتی ایران مرکزی می باشد که دارای معادن بی شمار طبیعی بوده که یکی از مهمترین آنها، معادن سنگ تراورتن ترشاب می باشد؛ سنگ های استخراج شده از این معادن، جز بهترین سنگ های استفاده شده در نمای ساختمان ها می باشد که مشتریان زیادی از اقصی نقاط ایران دارد؛ این نوع از محصولات دارای رنگ های کرم روشن می باشد و در دو نوع موج دار و بی موج برش می خورند.

سنگ تراورتن بی موج

همانطور که پیشتر به آن اشاره شد، سنگ تراورتن بی موج یکی از قدیمی ترین سنگ هایی است که در نماهای رومی مورد استفاده قرار می گیرد و طیف رنگی گسترده ای را نیز دارا می باشد که سنگ تراورتن حاجی آباد سفید از جمله انواع پرطرفدار آن می باشد و به صورت یکدست و در نماهای بسیار ساده مورد مصرف فراوانی دارد و از خصوصیات بارز آن میتوان به دوام و ماندگاری طولانی مدت و از طرفی تغییر نیافتن رنگ این محصول در اثر مواجه شدن با انواع مواد آلاینده بیرونی اشاره کرد.

در بین محصولات تولید شده در این رده باید توجه داشت که سنگ تراورتن حاجی آباد در رنگ کرم آن، دارای یک از زیباترین طیف های رنگی متنوع است که از دیر باز توسط خط تولید پیشرفته این محصول، تولید شده و از شهرت و محبوبیت بسیاری نیز در داخل کشور و همچنین بازارهای بین المللی برخوردار است. لازم به ذکر است که این محصول در برش خاصی که از آن بهره می برد، دارای ابعاد مناسبی است که این قابلیت را برای کاربرد این سنگ فراهم آورده تا در ساخت نماهای برجسته زیبا، مورد استفاده بسیاری از فعالان حوزه ساخت و ساز قرار گیرد. در عین حال باید دانست که انواع کرم رنگ این محصول دارای یک لایه محافظتی از نوع یو وی است که می تواند کیفیت و درخشندگی آن را تا مدت های مدیدی تداوم بخشد.

سنگ تراورتن بی موج

سنگ تراورتن دره بخاری

سنگ تراورتن دره بخاری یکی از بهترین و اصلی‌ترین سنگ ها برای نمای ساختمان است. لذا با توجه به افزایش روند ساخت نمای سنگی در کشور، بازار فروش سنگ تراورتن نیز رونق بسیاری پیدا کرده است. در گذشته عمدتا برای نمای ساختمان از گرانیت و سنگ های چینی استفاده می شود اما امروزه توجه سازندگان به سمت سنگ های تراورتن جلب شده است.

حال ممکن است سوالاتی براتون پیش آمده باشد مانند اینکه سنگ تراورتن چه نوع سنگی است؟ چرا نماهای بیرونی عمدتا از تراورتن ساخته شده است؟و…برای پاسخ به این سوالات و آشنایی کامل با این نوع سنگ در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

همانگونه که در مقاله انواع سنگهای ساختمانی بیان شد سنگ های تراورتن در دسته سنگ های رسوبی متخلخل قرار می گیرند. این سنگ نوعی سنگ آهکی است که از رسوب چشمه های آب معدنی به ویژه چشمه های آب گرم به وجود می آید. کانی های تشکیل دهنده این سنگ ها غالبا از جنس کربنات کلسیم (CACO3) است.

فرآیند شکل گیری تراورتن در مکان های ناهموار، بستر رودخانه ها و چشمه های آب گرم و مانند آن آغاز می شود. به این صورت که آب با پاشیده شدن تعادل شیمیایی آن به هم خورده و co2 آزاد می کند.  سپس کربنات کلسیم (CACO3) از آب رسوب می کند؛ به این ترتیب به مرور سنگ های تراورتن به وجود می آیند.

سنگ تراورتن دره بخاری

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا