کسب و کار

با گان جراحی باورتان را تغییر دهید و ثروتمند شوید

اگر فکر می کنید که دیگر نمی توانید در حوزه ای موفق عمل کنید و همه چیز تمام شده است باید بگوییم شما سخت در اشتباه هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم برای آخرین بار در حوزه ی انواع گان های پزشکی فعالیت شغلی خود را آغاز کنید مطمعن باشید پشیمان نخواهید شد برای آشنایی بیشتر با این کسب و کار پر سود با ما همراه باشید.

گان جراحی پارچه ای

در ایران پارچه اسپان باند با گرماژ های مختلف توسط کارخانه های مختلفی تولید می گردد و تولید کنندگان البسه بیمارستانی می توانند بنا به سفارش مشتریان عزیز، از پارچه کارخانه مد نظر مشتری، پارچه را تهیه کرده و برای تولید گان جراحی پارچه ای اقدام نمایند خوشبخانه با توجه به اینکه مواد اولیه تولید این پارچه به وفور در ایران یافت می شود گان جراح را با توجه به نوع پارچه ای که برای تولید آن استفاده می شود، می توان به انواع مختلف دسته بندی نمود.

گان های جراحی بصورت کلی به دو دسته یکبار مصرف و چند بار مصرف تقسیم می شوند، که هر کدام با توجه به متریال و مدل، دسته بندی می شوند گان جراح استریل که معمولا از پارچه اسپان باند ۳۸ گرم و یا ۵۰ گرم تهیه می گردد، بعد از تولید، بسته بندی و استریل شدن با گاز اتیلن اکساید قابل استفاده است و از آن تحت عنوان گان جراح استریل نام برده می شود.

گان جراحی استریل

باید گفت گان جراحی استریل از پارچه های استریل شده ای تولید می شوند که از آن ها در بیمارستان ها و مراکز درمانی، به ویژه در بخش های جراحی در تعداد بالایی مورد استفاده قرار می گیرد و روزانه تعداد زیادی از شان ها در این مراکز به مصرف می رسند. به عبارت بهتری، یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین وسایل مورد استفاده در بخش جراحی به شمار می آیند که استریل بودن و عدم عفونت بیماران را تضمین می کند.

 شان های بیمارستانی در انواع و سایزهای مختلفی تولید می شوند و با توجه به نوع و سایزشان، کاربردهای متفاوتی خواهند داشت که قسمت های مختلفی از بدن را پوشش می دهند. از این پارچه ها برای پوشاندن روی میز جراحی، بدن بیماران و موارد ذکر شده بهره می گیرند تا زمانی که جراح در حال عمل جراحی است، دست او با دیگر قسمت های بدن بیمار ارتباط نداشته باشد و نوعی جدا کننده میان دست جراح و بدن بیمار وجود داشته باشد.

گان جراحی استریل

گان جراحی رنگی

برای تهیه و خرید انواع گان جراحی رنگی ، باید به نوع عملی که قرار است انجام شود دقت نمود و بر اساس آن، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کرد. در ادامه به معرفی انواع گان های تولید شده می پردازیم تا با استفاده از آن، راحت تر بتوانید خرید خود را به انجام برسانید گان های ساده ی مخصوص جراحی گان های مخصوص جراحی که آستین و پیش سینه شان لمینت کاغذی شده است گان های مخصوص جراح با آستین و پیش سینه ی لمینت شده که به صورت سه لایه لیمنت شده است. گان های مخصوص جراحی که پیش سینه شان لمینت کاغذی شده و آستین آن ها به صورت سه لایه لمینت شده است گان های مخصوص جراح که پیش سینه شان به صورت دو لایه لمینت شده است گان های مخصوص جراح که آستین و پیش سینه شان به صورت دو لایه لمینت شده است گان های مخصوص جراحی که پیش سینه شان لمینت کاغذی شده و آستین آن ها به صورت دو لایه لمینت شده است؛

گان جراحی رنگی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا