کسب و کار

با یک برنامه‌ کاری معرکه به مقصد ثروت رسیدم

برنامه ‌ریزی در زندگی هر فرد امری بسیار ضروری می ‌باشد شما می ‌توانید با برنامه‌ ریزی درست از وقت تان استفاده کنید و در رسیدن به هدفتان موفق باشید. در ارتباط با کسب‌ و کار نیز برنامه ‌ریزی کمک بسزایی به موفقیت شما می ‌کند. چرا که من با یک برنامه‌ کاری دقیق و حساب ‌شده توانستم در زمینه آتل گام‌ به ‌گام به مقصد ثروت هدایت شوم و در مدت یک ‌سال به جوان ثروتمندی تبدیل شوم.

آتل دست

آتل دست از جمله وسیله های مورد نیاز در صنعت پزشکی است که از آن به عنوان اسپلینت نیز یاد می شود و دارای قیمتهای مختلفی است. آتل دست همانند سایر آتلها وظیفه ثابت نگهداشتن اندام آسیب دیده افراد را عهده دار است. برای درمان انواع پیچ خوردگی ها، در رفتگی، شکستی و سایر آسیبهای مفصل و استخوان دست از آتل استفاده می شود. استفاده از انواع آتلها در سرتاسر جهان توسط پزشکان انجام می شود و نیازمند تخصص و مهارت می باشد، زیرا در صورت عدم نکات تخصصی در هنگام استفاده از آن ممکن است آسیب بیشتری به اندام وارد شود.

آتل گچی

آتل گچی از پر کاربرد ترین تجهیزاتی است که جهت فیکس کردن در رفتگی و شکستگی اندام های مختلف از آن استفاده می شود. آتل گچی یکی از پر کاربرد ترین تجهیزاتی است که برای بی حرکت کردن اندام های آسیب دیده و شکسته استفاده می شود و طوری ساخته می شود که متناسب با سایز و شکل اندام آسیب دیده است. آتل باعث می شود تا اندام آسیب دیده در راستای صحیح قرار بگیرد و به درستی جا بیفتد. آتل از جنس گچ یا فایبرگلاس بوده و همانند گچ اندام، حرکات اضافی اندام آسیب دیده را جهت بهبود سریع تر کاهش می دهد، با این تفاوت که آتل دور تا دور اندام را نمی گیرد و می توان آن را باز و بسته کرد.

آتل گچی

آتل گردن

امروزه استفاده از آتل گردن در کاربرد درمانی و تسکین دردهای گردن، آرتروز و بسیاری از بیماریهای سر و گردن اهمیت دارد. آتل گردن یک بریس طبی می باشد که باعث می‌شود به عنوان یک وسیله کمک طبی از آن استفاده نمود. آتل های گردن باعث می‌شود در صورت جراحی ستون فقرات گردنی و یا آسیب دیدگی در ناحیه گردن و یه سر این قسمت به صورت ثابت باقی بماند تا درمان بیمار کامل گردد. این محصول بیشتر در زمانهای آسیب شدید مانند: شکستگی مهره های گردن حین تصادف و یا برخورد اجسام سنگین از این نوع آتل استفاده می گردد.

آتل گردن

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا