کسب و کار

کوهی از ثروت و قدرت را با آتل بدست آوردم

اگر دوست دارید مثل پولدارها زندگی راحت و مرفهی را داشته باشید بایستی مثل آن ‌ها فکر کنید و روش ‌های قدیمی کسب درآمد را کنار بگذارید و با جایگزین کردن ایده‌ های جدید که قدرتمندانه شما را به جلو هدایت می ‌کنند آشنا شوید. به این منظور من نیز توانستم با عرصه تجارت نوین آشنا شوم و در مدت کوتاهی تجارب خوبی را در این عرصه به دست آوردم و کوهی از قدرت و ثروت را ساختم.

آتل گچی

پس از انجام عکس برداری و تأیید آسیب دیدگی اندام یا بعد از انجام عمل های جراحی ارتوپدی پزشک برای بیمار آتل گچی تجویز می کند. آتل های گچی در اندازه های مختلفی موجود است و بسته به اندام آسیب دیده اندازه آتل متفاوت خواهد بود. آتل در انواع مختلف کوتاه و بلند مناسب برای دست و پا و سایر اندام های بدن وجود دارد. آتل به صورت نوار هایی موجود است که هنگام درست کردن آتل نوار ها را در آب خیسانده و دور پنبه ای که از قبل در اطراف اندام آسیب دیده قرار گرفته می پیچانند تا آتل شکل اندام را به خود بگیرد. بعد از گذشت چند دقیقه آتل سفت شده و کاملا به شکل اندام مورد نظر در می آید و هر وقت که بخواهیم می توانیم آتل را باز و بسته کنیم.

آتل گردن

آتل گردن را می توان از داروخانه ها و فروشگاه های معتبر تجهیزات پزشکی تهیه نمود. استفاده این محصول در مراحل اولیه درمان جهت ثابت نگه داشتن و جلوگیری از صدمات احتمالی بعدی هم بسیار اهمیت دارد. آتل حتی می‌تواند به عنوان یک تسکین دهنده درد و یا یک کمک درمانی بدون نیاز به عمل جراحی مواردی مانند: دررفتگی گردن و یا دیسک گردن استفاده شود. این آتل ها بسته به نوع استفاده در درمان به آتل های سخت، نیمه سخت و نرم تقسیم بندی می شوند. این کالا در نوع سخت یا سفت از جنس ابر لاستیکی ضخیم با پوششی از کتان ساخته می شوند.

آتل گردن

آتل دست

آتل دست یکی از تجهیزات پزشکی بسیار پرکاربرد می باشد. آتل دست پیش ساخته تمامی دست را پوشش نمی دهد و قابل تنظیم است و حتی برای اندام های متورم نیز کاربرد دارد. آتلهای پیش ساخته را می توان به راحتی از داروخانه ها تهیه نمود. آتلها انواع متفاوتی دارند که در این قسمت به انواع مشخصات آتل دست اشاره خواهیم کرد. آتل دست از جنسهای مختلفی ساخته می شود که ممکن است از جنس پلاستیک یا فلز باشد. انواع گچی و فایبرگلاسی آن نیز توسط پزشکان و پرستاران، نسبت به موارد مورد نیاز طراحی و ساخته می شود.

آتل دست

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا