کسب و کار

بتل پس جدید کالاف دیوتی موبایل + آخرین اخبار

بازی کالاف دیوتی موبایل سرشار از هیجانات و لذت های فراوان است. یکی از بخش های مرتبط با این بازی، بتل پس می باشد. بتل پس در صنعت بازی های آنلاین، یک امتیاز موثر و کارآمد محسوب می شود. این بخش از کالاف یک محتوای اضافی بر بازی تلقی می شود. اما این محتوای اضافی چه نقشی در عملکرد بازیکن دارد؟ پیشرفت در بازی، کسب امتیاز و دریافت امکانات فراوان از جمله خصایص این بخش از بازی است. هم گام با نسخه های جدید یک بازی، محتواهای جدیدی نیز ارائه می شود. اما این محتواهای اضافی به چه صورتی در اختیار بازیکنان قرار می گیرند؟ گیمرها در این سبک از سرگرمی ها به این تجهیزات فرعی بسیار توجه می کنند. نسخه های جدید از آن می تواند بر تنوع بازی شما بیفزاید. در ادامه، بتل پس جدید کالاف دیوتی موبایل معرفی و ارزیابی می شود.

بتل پس چیست؟

در بازی کالاف دیوتی موبایل با عنوانی به نام بتل پس روبرو هستیم. اما بتل پس چیست؟ بعد از بیرون آمدن هر سیزن از بازی، چند روز طول می کشد تا بتل پس مرتبط ارائه شود. این بخش محتوای اضافه بر بازی است که امکانات متعددی دارد. به طور مثال ماموریت های روزانه و هفتگی را درون خود جای داده است. ماموریت هایی که بازیکن می تواند آن ها را طی کرده و در صورت موفقیت پاداش دریافت کند. این پاداش در قالب های گوناگون به صورت ارز و یا اسکین ظهور می کند. انواع اسکین، انواع جایزه، انواع اسلحه و … درون آن  قرار دارد. البته یادتان باشد که بتل پس مربوط به هر سیزن بایستی در ابتدای فصل تهیه شود. در این صورت از ابتدا می توانید به این موارد دسترسی پیدا کنید.  یادتان باشد هر سطح از جوایز بازی به تایر شهرت دارد. درون این محتواهای اًضافی با چندین تایر و یا سطح جایزه برخورد داریم. بتل پس معمولا ۵۰ تایر را درون خود گنجانده است.

بتل پس پولی و یا رایگان

بتل پس جدید کالاف دیوتی هم به شکل پولی و هم به شکل رایگان دریافت می شود. در روش رایگان، با پیروزی در بازی، ارز رایگان دریافت می کنید. این جوایز رایگان، در ازای یک موفقیت برای شما به دست می آید. گذراندن دوره های موفق در سطوح مختلف، شما را شایسته دریافت آن می نماید. اما در روش پولی باید اقدام به خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل کرده و سپس از طریق آن بتل پس  را خریداری نمایید. این بخش خریداری شده انواع امکانات و تجهیزات را برای مراحل مختلف در بر دارد. در هر مرحله از بازی این امکانات و تجهیزات مرتبط را به کار می گیرند. البته در نظر داشته باشید که در هر مرحله جوایز متفاوتی برای افراد پیروز در نظر گرفته شده است. این بخش شما را با یک بازی هیجان انگیز و بسیار لذت بخش روبرو می نماید. آیا شما ترجیح می دهید آن را بخرید و یا به شکل رایگان دریافت نمایید؟  این موضوع کاملا روشن است که هر فصل از کالاف ۵۰ سطح جایزه دارد. این سطوح یا تایر ها  با افزایش امتیاز و ارتقا بازیکن، امکان دسترسی و باز شدن دارند.

پریمیوم پس چیست؟

اصطلاح پریمیوم پس در کنار بتل پس زیاد شنیده می شود. به نظر شما بین این عبارت و بتل پس جدید کالاف دیوتی موبایل چه ارتباطی وجود دارد؟ پریمیوم پس همانند کلید و یا بلیط است. البته اصطلاح کلید تعبیر درست تری می باشد. درون بتل پس، هر سطح از جوایز و تایر ها قفل هستند. بنابراین باید بتوانید این قفل ها را باز کنید. اما چگونه می توان این کار را انجام داد؟ کافیست پریمیوم پس و یا نوع ویژه آن پریمیوم پس پلاس را داشته باشید. در واقع این بخش امکان دسترسی شما را به بخش جوایز تسهیل می کند. همانند کلیدی است که قفل این سطوح مختلف جوایز را باز می نماید. اعتبار این بخش یک ماهه است. بنابراین این دوره اعتبار یک ماهه از زمان خریداری آن محاسبه می شود. هر فصل که به اتمام برسد دیگر بتل پس یا پریمیوم پس آن کارآمد نیست. در این راستا بایستی یک گزینه جدید از این محتواهای اضافی را تهیه نمایید.

پریمیوم پس چیست؟

انواع بتل پس کالاف دیوتی

بتل پس جدید کالاف دیوتی موبایل از چه نوعی باشد بهتر است؟ این سوال به روشنی بیان می کند که بتل پس دارای انواع گوناگونی است.

  1. بتل پس معمولی یا پریمیوم پس معمولی یک نوع مناسب برای هر سیزن از کالاف است. این نوع معمولی بازی شما را از سطح یک شروع کرده و همراه شماست. بنابراین در هر سطح از بازی همراه مناسبی است و به شما کمک می نماید. ضمن این که سطح سی پی دریافتی با آن در حد معمول و متوسط است.
  2. بتل پس پلاس یا پریمیوم پس پلاس نوع خاصی از پریمیوم پس است. البته در ارائه تفاوت این دو، این گونه باید گفت: پریمیوم پس پلاس نوعی خاص از پریمیوم پس است. با این تفاوت که امکانات بازی شما را از سطوح بالا باز می کند. در واقع، مرحله شروع بازی با کمک آن بالاست. این مورد را نیز باید ذکر کرد که سطح سی پی دریافتی با آن بالاتر از حالت معمولی است. بنابراین، هزینه خرید نمونه پلاس به دلیل داشتن ارزش و جوایز بالا، نیز بیشتر است.

پریمیوم پس بهتر است یا پریمیوم پس پلاس؟

با توجه به تفاوت های پریمیوم پس و پریمیوم پس پلاس، کدام یک بهتر است؟ در خرید بتل پس به این نکته حتما توجه کنید. اگر در وسط بازی هستید، خرید پریمیوم پس پلاس، سطوح قبل بازی شده برای شما را باز نمی کند. بنابراین، ادامه سطوح برای شما قابل دسترس است. در حالی که در نمونه معمولی این چنین نیست. در هر سطحی که آن را باز کنید به تمام ردیف های جوایز دسترسی پیدا می کنید. بنابراین به زمان خرید و نوع دسترسی خود توجه کنید. در هر شرایطی، یک گزینه مناسب تر از نمونه دیگری است. در این جا به شرایط خود و میزان پیشرفت بازی توجه کنید.

جمع بندی

بتل پس جدید کالاف دیوتی موبایل یک امتیاز و امکان ویژه را در اختیار شما می گذارد.  به کمک این محتوای اضافه بر بازی، قادرید تا امتیاز و پاداش های بیشتری کسب کنید. به طور حتم به کمک آن قادرید تا سریع تر مراحل پیشرفت را طی نمایید. به عبارتی دیگر یک نیروی کمکی در کنار مراحل معمول کالاف دیوتی تلقی می شود. به دو شکل گوناگون و در انواع متنوعی وجود دارد. انتخاب یک گزینه با توجه به شرایط گیمر و بودجه او صورت می گیرد. فروشگاه جمینجا محصولات کالاف دیوتی موبایل را اعم از سی پی و بتل پس با قیمت مناسب و تحویل به موقع انجام می دهد که می توانید با مراجعه به آدرس geminja.com نسبت به تهیه محصولات ذکر شده اقدام نمایید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا