کسب و کار

برای آخرین بار با ترمه موفق شوید

چنانچه مسیر های متفاوتی را امتحان کرده اید اما نتوانسته اید به درآمد دلخواه خود برسید به شما پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم شده فعالیت در حوزه ی کاری ترمه را امتحان کنید تا از سود هایی که دریافت می کنید شگفت زده شوید برای اینکه با این حیطه ی کاری و انواع آن آشنا شوید با ما باشید.

ترمه شوکران یزد

ترمه بافی از زمان صفویان مورد استفاده قرار گرفت، دارای نقوش مختلف از جمله حیوانی، تزئینی و گیاهی است امروزه برای تهیه ترمه شوکران یزد از ابریشم، پشم یا کرک به کار برده می شود ترمه از ﻧظر الیاف به ترمه زربافت، ابریشم و ماشینی تقسیم بندی می شود، دارای تار و پود است و از نخ های پلی استر و ابریشم برای تهیه آن بکار برده می شود.

ترمه های دست دوز ﻅریف تر و با اصالت از نوع ماشینی آن هستند و برای تهیه لباس، جلیقه، رومیزی، جانماز، رانر و … به کار برده می شوند رنگ بندی ترمه نشان از کیفیت کار است، یعنی استفاده از رنگ های بیشتر کیفیت کار را بالاتر می برد.

ترمه شاه نشین

امروزه تقاضا برای خرید ترمه شاه نشین به دلیل ویژگی های گفته شده در حال افزایش است اما اگر قصد خرید این محصول را دارید، باید به نکاتی توجه کنید اولین و مهم ترین نکته که قبل از خرید این محصول باید به آن دقت کنید، ابعاد ترمه ای است که به آن نیاز دارید زیرا می توانید به اندازه ی نیاز خود خریداری کنید.

همچنین این محصول چون از زمان های کهن مورد استفاده قرار می‌گرفته است، امروزه نیز برای رسم و رسوماتی که از قدیم به جا مانده است مثل نوروز استفاده می شود تولید این ترمه به گونه ای دقیق و ظریف است که استحکام خاصی به تار و پود آن بخشیده است و باعث شده تا ماندگاری آن چند برابر شود از مهم ترین ویژگی های آن تنوع مدل و رنگی است که دارد، از همین رو هر کسی با هر سلیقه ای که داشته باشد می تواند این محصول را انتخاب و استفاده کند.

ترمه شاه نشین

ترمه شهداد

این نوع از ترمه یکی از معروف ترین ترمه شهداد در بین انواع ترمه است به طوری که بیشتر مردم را توانسته به خود جذب کند این محصول عملکردی شبیه تابلو فرش دارد به طوری که شما حتی می توانید عکس و تصویر مورد نظر خود را بر روی آن بیاندازید به طوری که کاملا بافت این ترمه شبیه به تصویر باشد همچنین این ترمه، در خط تولیدی بافته می شود که شامل به روز ترین دستگاه های موجود در بازار است که زیر نظر ناظران زیادی بافته و در بازار عرضه می گردد.

مهم ترین نکته ای که قبل از خرید این محصول باید به آن دقت کرد، کیفیت آن است چون معمولا ترمه هایی که متراکم تر هستند از کیفیت بالا تری برخوردار می باشند یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید باید به آن توجه کنیم، جنس نخ های تشکیل دهنده ی آن است به طوری که اگر ترمه اصل باشد معمولا از ابریشم یا پشم تولید شده است که به راحتی قابل تشخیص می باشد.

ترمه شهداد

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا