سیاسی

حمله توپخانه‌ای اسرائیل به جنوب لبنان

نیروهای رژیم صهیونیستی به دنبال فعال شدن آژیر خطر در یک شهرک صهیونیستی مناطقی را در جنوب لبنان هدف حمله قرار دادند.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری فارس، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی «گلگلتز»، عصر امروز (جمعه)، خبر داد نیروهای این رژیم مناطقی را در جنوب لبنان هدف حمله توپخانه‌ای قرار دادند.

براساس گزارش منابع صهیونیستی، این حمله به دنبال فعال شدن آژیر خطر در یکی از شهرک‌های صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی انجام شد.

ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال این حمله، از شهرک‌نشینان خواست در خانه‌‌ها بمانند و تا اطلاع ثانوی خارج نشوند.

شبکه «المیادین» به نقل از خبرنگار خود گزارش داد تعدادی گلوله توپ به منطقه حد فاصل «الضهیره» و «علما الشعب» در جنوب لبنان اصابت کرده است.

همزمان با این گزارش، شبکه «الجزیره» نیز خبر داد در مناطق مذکور صدای شدید تیراندازی به گوش رسیده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد انفجاری در مجاورت دیوار مرزی شهرک «حنیتا» رخ داد و خسارات اندکی به بار آمد و ارتش در پاسخ به این انفجار، مناطقی را در جنوب لبنان هدف قرار داد.

خبرگزاری «رویترز» لحظاتی بعد گزارش داد ارتش رژیم صهیونیستی یک دیدبان ارتش لبنان را در منطقه «الضهیره» هدف قرار داده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته بارها به اشتباه آژیرهای خطر خود از بیم حمله نیروهای مقاومت لبنان فعال کرده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا