کسب و کار

بهترین خودروهای بازار در نمایشگاه آنلاین همراه‌ مکانیک

چند روش برای خرید خودروی صفر و کارکرده وجود دارد؟ شاید تصور کنید پاسخ این سؤال روشن است و بگویید خب ثبت نام در طرح‌های خودروسازان و مراجعه به نمایشگاه‌های هفتگی، نمایشگاه‌های ماشین سطح شهر یا سایت‌ها و اپلیکیشن‌های فروش خودرو. بد نیست بدانید که در تمامی این روش‌ها احتمال خرید خودروی معیوب وجود دارد و حتی ممکن است خودروی صفری که نمایندگی خودروساز به شما تحویل می‌دهد هم مشکل فنی و بدنه داشته باشد!

بر اساس گزارش سال 1401 همراه مکانیک، بیش از ۷۰ درصد خودروهای دست دوم و بیشتر از ۲۰ درصد خودروهای صفر حداقل یک مشکل فنی یا بدنه دارند. گفتنی است که هیچ خودرویی بدون کارشناسی دقیق فنی و بدنه در نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک عرضه نمی‌شود و به‌همین دلیل همراه مکانیک به چنین آماری دست پیدا کرده است. در ادامه این مطلب با نحوه کارشناسی خودروها در نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک و سایر مزایای آن آشنا می‌شوید.

خرید بهترین خودروهای بازار از همراه مکانیک چه مزایایی دارد؟

خرید خودرو؛ به دلایل مختلف ازجمله نوسان در تولید و واردات خودرو، نرخ ارز و تورم، با تغییرات زیادی روبه‌رو می‌شود.همچنین به‌دلیل عدم اطلاع افراد از مشخصات فنی و شرایط بازار و غیرمنطقی بودن نرخ‌های اعلامی، افراد تمایل کمتری به خرید و فروش ماشین از خود نشان می‌دهند.

در این بخش به شما می‌گوییم که چرا می‌توانید با خیال راحت، نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک را به‌عنوان یک روش جدید و بهتر برای خرید خودروی صفر و کارکرده در نظر بگیرید.

از وضعیت فنی و بدنه خودرو آگاهی کامل دارید

هنگام خرید خودرو از طریق بازارهای هفتگی و آگهی‌های آنلاین، هیچ تضمینی در مورد انطباق وضعیت خودرو با ادعای مالک وجود ندارد و درصورت موجود نبودن تجهیزات پیشرفته و عدم حضور کارشناس خودروی باتجربه و قابل‌اعتماد، هیچ راهی برای اثبات این ادعا وجود ندارد. نتیجه خرید خودروی کارشناسی نشده هم چیزی جز ضرر و زیان، خرید خودرو با قیمت بالاتر از واقعیت و اتلاف وقت در تعمیرگاه نیست.

در هر آگهی نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک، گزارش کارشناسی کامل خودرو موجود است و با مطالعه آن می‌توانید به وضعیت فنی و بدنه خودرو با جزئیات کامل پی ببرید. همچنین وضعیت آپشن‌ها، بیمه خودرو و … هم در این آگهی موجود است و برای اطمینان بیشتر نسبت به انطباق وضعیت خودرو با گزارش کارشناسی، به شما ضمانت 7 روزه هم داده می‌شود ( آگهی‌های خرید خودرو همراه مکانیک در صفحه www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/ موجود است و می‌توانید شرایط تمامی خودروها را مشاهده کرده و نسبت‌به خرید نقدی یا اقساطی آنها اقدام کنید).

لازم به ذکر است که خودروهایی که ایراد فاحش فنی و بدنه داشته باشند در نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک آگهی نمی‌شوند و حداکثر سن خودروهای ورودی به این نمایشگاه 10 سال است.

همچنین می‌توانید از سرویس کارشناسی همراه مکانیک برای خرید خودرویی که در نمایشگاه آنلاین آن موجود نیست هم استفاده کنید.

خودروی موردنظرتان را با قیمت منصفانه و به‌روز می‌خرید

یکی دیگر از مشکلات خرید خودرو از طریق بازارهای هفتگی و آگهی‌های آنلاین، فقدان یک مکانیزم واحد و مصوب برای قیمت‌گذاری خودروها است. در خرید از نمایشگاه‌های سطح شهر هم ممکن است قیمت خودرو را بیشتر از آن چیزی که به فروشنده اعلام کرده‌اند به شما بگویند تا بتوانند حاشیه سود خود را تأمین کنند. خرید خودروی صفر و به قیمت از تولیدکننده هم دردسرهایی مثل ثبت نام در سامانه یکپارچه یا بورس و موعد تحویل بلندمدت دارد.

در نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک قیمت خودروها بر اساس گزارش کارشناسی، وضعیت فنی و بدنه خودرو، قیمت روز و معاملات واقعی بازار تعیین می‌شود و خبری از تحمیل خودرو با قیمتی بالاتر از قیمت واقعی نیست.

می‌توانید خودروی موردنظرتان را نقد و اقساط بخرید

می‌توانید خودروی موردنظرتان را نقد و اقساط بخرید

اگر نمایشگاه همراه مکانیک را برای خرید خودرو انتخاب کنید، دیگر به‌دلیل نداشتن نقدینگی لازم مجبور نمی‌شوید دنبال گرفتن وام بروید یا قید خرید خودروی موردنظرتان را بزنید. در این نمایشگاه می‌توانید خودروهای داخلی، مونتاژی، خارجی، صفر و کارکرده را به‌صورت نقد و اقساط بخرید.

برای خرید اقساطی خودرو از همراه مکانیک کافی است نیمی از مبلغ خودرو را به‌عنوان پیش‌پرداخت واریز کنید و می‌توانید مابقی را در اقساط 6 تا 36 ماهه بپردازید. همچنین برای خرید اقساطی اکثر خودروها نیازی به معرفی ضامن نیست. بین واریز پیش‌پرداخت و اولین قسط هم به شما تنفس 2 تا 3 ماهه داده می‌شود. از دیگر مزایای خرید اقساطی از همراه مکانیک می‌توان به تحویل خودرو در کمتر از 48 ساعت و ثبت سند شش‌دانگ به نام خودتان از ابتدای کار اشاره کرد.

البته برای خرید قسطی خودرو از همراه مکانیک باید مدارکی مثل چک صیادی، گردش حساب 6 ماهه، فیش حقوقی یا جواز کسب و … را داشته باشید.

کارشناسان همراه مکانیک شما را در تمامی مراحل خرید خودرو همراهی می‌کنند

برخلاف سایر روش‌ها، خرید خودرو از همراه مکانیک پس از واریز مبلغ خودرو تمام نمی‌شود و نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک به شما خدمات حقوقی و تنظیم قرارداد هم ارائه می‌کند؛ به این صورت که کارشناسان همراه مکانیک از لحظه تماس برای بازدید خودروی موردنظر تا تعویض پلاک شما را همراهی می‌کنند و حواسشان به رعایت موارد حقوقی در تنظیم و امضای قولنامه هم هست.

یکی از چالش‌های خرید خودرو با روش‌های دیگر، امکان سوءاستفاده از عدم آگاهی خریدار و گنجاندن بندهای غیرشفاف در قرارداد است که اخبار کلاهبرداری‌های این‌چنینی به‌وفور در سایت‌های خبری و روزنامه‌ها موجود است.

برای خرید خودرو، مشاوره تخصصی می‌گیرید

شاید باورتان نشود؛ اما ممکن است نمایشگاه‌دارها هم وقت و حوصله کافی برای مشاوره تخصصی خودرو را نداشته باشند و اگر ندانید که کدام خودرو با بودجه و انتظارات شما هماهنگ است، احتمال زیادی وجود دارد که پس از خرید از طریق نمایشگاه‌های سطح شهر، بازارهای هفتگی یا آگهی‌های آنلاین پشیمان شوید.

کارشناسان همراه مکانیک برای مشاوره تخصصی خرید خودرو وقت می‌گذارند و ازآنجایی‌که هدف آن‌ها حفظ رضایت خریدار و فروشنده به‌صورت هم‌زمان است؛ بر اساس بودجه و انتظارات شما اطلاعات کاملی را در اختیارتان می‌گذارند تا به فروشنده‌ها افرادی را معرفی کنند که واقعاً به دنبال خرید خودروی آن‌ها هستند.

نمایشگاه همراه مکانیک کجاست؟

نمایشگاه همراه مکانیک می‌تواند هرجایی همراه شما باشد و برای دسترسی به آن کافی است به یک گوشی هوشمند، تبلت یا کامپیوتر و اینترنت دسترسی داشته باشید.

برای مشاهده خودروها، دریافت مشاوره تخصصی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک، به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/

منبع: خرید خودرو از همراه مکانیک

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا