کسب و کار

بهترین سایت برای مشاهده تحلیل ارزهای دیجیتال

چکیده

برای مشاهده تحلیل تکنیکال، سایت های ایرانی و خارجی بسیاری وجود دارند. حتی در پلتفرم تریدینگ ویو که نمودار قیمتی ارزهای دیجیتال را نمایش می دهد، برخی از کاربران خارجی و یا ایرانی تحلیل های خود را منتشر می کنند؛ اما در این بین دو موضوع مهم وجود دارد!! اولین موضوع اینکه آیا می توان به تحلیل ها اعتماد کرد؟ و موضوع دوم اینکه اگر قصد مطالعه تحلیل از سایت های خارجی داشته باشید، باید به زبان انگلیسی مسلط باشید و حتماً اصطلاحات بازار ارزهای دیجیتال را بشناسید، در غیر این صورت ممکن است متوجه تحلیل نشوید!!

با توجه به موضوعات فوق، در این مطلب قصد داریم تا بهترین وب سایت تحلیلی فارسی زبان را به شما معرفی کنیم. وب سایت زوم ارز منبعی است که به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه تحلیل رمز ارز های برتر بازار را منتشر می کند. شما می توانید طبق راهنمایی هایی که در ادامه خواهیم گفت وارد سایت زوم ارز شوید و تحلیل رمز ارز مورد نظر خود را مطالعه کنید.

زوم ارز، برترین وب سایت تحلیلی در ایران

با توجه به روند رو به رشد حوزه ارزهای دیجیتال در ایران، وب سایت های مختلف تحلیل برخی از رمز ارز ها را منتشر می کنند. در بین تمام رسانه ها، زوم ارز نیز یکی از وب سایت هایی است که شما می توانید تحلیل برخی از ارزهای دیجیتال را مشاهده و درنهایت از آن ها استفاده کنید.

مزیت رسانه زوم ارز نسبت به باقی رسانه ها این است که شما می توانید به صورت مرتب (روزانه، هفتگی، ماهانه) تحلیل ارزهای دیجیتال را مشاهده کنید. برای مثال، در زوم ارز تحلیل دو رمز ارز بیت کوین و اتریوم به صورت روزانه منتشر می شود. شما می توانید در همان ساعات ابتدایی روز به وب سایت زوم ارز مراجعه کنید و در نهایت از تحلیل منتشر شده استفاده کنید.

در وب سایت زوم ارز، جز مشاهده تحلیل شما می توانید قیمت لحظه ای به همراه نمودار رمز ارز های برتر بازار را ببینید. برای مثال، اگر به بخش قیمت ارز دیجیتال وب سایت زوم ارز مراجعه کنید، می بینید که قیمت رمز ارز های مختلف نمایش داده شده است. می توانید رمز ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید و درنهایت قیمت لحظه ای و نمودار ارز دیجیتال مدنظر را مشاهده کنید.

در اصل باید عنوان کنیم که با مراجعه به یک وب سایت، شما هم‌زمان می توانید تحلیل، قیمت و نمودار ارز دیجیتالی که انتخاب کرده اید را مشاهده کنید. این مزیت وب سایت زوم ارز است که آن را از سایر رقبا متمایز کرده است.

مشاهده تحلیل ارز های دیجیتال در وب سایت زوم ارز

مشاهده تحلیل ارز های دیجیتال در وب سایت زوم ارز

در این بخش از مقاله قصد داریم تا به تحلیل مهم ترین رمز ارز های بازار اشاره کنیم. اگر به دنبال تحلیل رمز ارز هایی مثل بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و… هستید، حتماً این بخش را مطالعه کنید.

تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین

بیت‌کوین (Bitcoin) اولین و معروف‌ترین ارز دیجیتال است که در سال 2009 توسط شخص یا گروهی به نام ساتوشی ناکاموتو معرفی شد. با توجه به اینکه هنوز هیچ اطلاعات دقیقی از سازنده بیت کوین منتشر نشده است، به همین مشخص نیست که نام فوق، نام یک شخص است یا یک گروه!

بیت کوین بر اساس فناوری بلاکچین کار می‌کند و توسط شبکه‌ای از کامپیوترها به عنوان یک شبکه توزیع شده عمل می‌کند. تراکنش‌ها در بلاکچین بیت کوین ثبت و تأیید می‌شوند و به صورت عمومی در دسترس همه شرکت کنندگان در شبکه قرار می‌گیرند. در اصل تراکنش ها توسط ماینر ها که حکم همان کامپیوتر ها را دارند تأیید می شوند و در ازای تأیید تراکنش ها، ماینر ها پاداش (بیت کوین) دریافت می کنند.

بیت کوین قابل معامله است و شما می توانید با مطالعه تحلیل بیت کوین، رمز ارز فوق را معامله و از آن سود دریافت کنید. تیم تحلیلی زوم ارز به صورت روزانه تحلیل بیت کوین را منتشر می کند. شما می توانید در ابتدای شروع هر روز وارد وب سایت زوم ارز شوید و تحلیل بیت کوین را به صورت ویدیویی و تصویری مشاهده نمایید.

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

اتریوم (Ethereum) یکی از معروف‌ترین ارزهای دیجیتال بعد از بیت‌کوین است. اتریوم در سال 2014 توسط ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin) منتشر شد. در حال حاضر اتریوم طرفداران بسیاری دارد و افراد مختلفی بر روی آن سرمایه گذاری کرده اند. اتریوم از تکنولوژی بلاکچین استفاده می‌کند و تراکنش‌ها و قراردادهای هوشمند را بر روی شبکه اجرا می‌کند. در اصل باید عنوان کنیم که اتریوم نام شبکه و اتر نام رمز ارز این شبکه می باشد. این پلتفرم از ارز دیجیتال خود به نام “اتر” برای انجام تراکنش‌ها و پرداخت هزینه‌ها استفاده می‌کند.

شما می توانید اتر را خرید و فروش کنید و از نوسانات آن سود کسب کنید. برای تحلیل ارز دیجیتال اتریوم می توانید به سایت زوم ارز مراجعه کنید و مقاله تحلیل اتریوم امروز را مطالعه نمایید. تیم تحلیلی زوم ارز به صورت روزانه تحلیل ارز دیجیتال اتریوم را منتشر می کند و شما می توانید در سیگنال های خود از رمز ارز فوق تاییدیه بگیرید.

تحلیل تکنیکال دوج کوین

دوج‌کوین (Dogecoin) یک ارز دیجیتال مبتنی بر بلاکچین است که در سال 2013 به عنوان شوخی شروع شد، اما به طور غیرمنتظره‌ای محبوبیت زیادی کسب کرد و به دلیل جامعه پشتیبان قوی و افزایش تقاضا، به یک ارز دیجیتال محبوب تبدیل شد. دوج کوین برخلاف بیت کوین که به عنوان یک ارز محدود و ارزشمند معرفی شده بود، با هدف ارائه یک ارز سرگرم‌کننده و انتقال سریع تراکنش‌ها برای استفاده روزمره به وجود آمد.

دوج کوین نیز همانند باقی ارز های دیجیتال تحلیل پذیر قابل معامله است. شما می توانید با تحلیل دوج کوین قیمت آن را پیش‌بینی کنید و در نهایت خرید خود را برای کسب دوج کوین نهایی کنید. دوج کوین برای سرمایه گذاری های کوتاه مدت و بلند مدت در دسترس است.

تیم تحلیلی زوم ارز به صورت هفتگی قیمت دوج کوین را تحلیل می کند و به صورت ویدیویی و همچنین متنی منتشر می کند. شما می توانید با جستجوی عبارت تحلیل دوج کوین در زوم ارز، وارد وب سایت شوید و پیش‌بینی قیمت دوج کوین را مشاهده کنید. در صورتی که نسبت به تحلیل و پیش‌بینی قیمت دوج کوین سؤال داشتید، می توانید در بخش دیدگاه مقاله مربوطه سؤال خود را بپرسید.

تحلیل تکنیکال ریپل

ریپل (Ripple) یک پروتکل و شبکه پرداخت دیجیتال است که با هدف فراهم کردن یک سیستم پرداخت بین‌المللی مبتنی بر بلاکچین و فناوری دیجیتال برای بانک‌ها و شرکت‌های مالی توسعه یافته است. این شبکه برای انتقال سریع، امن و هزینه‌ی کمتر وجوه بین بانک‌ها و سازمان‌های مالی استفاده می‌شود. ریپل از طریق استفاده از توکن خود به نام XRP، امکان انتقال سریع و ارزان‌تر ارزها را فراهم می‌کند. این پروتکل از تکنولوژی دیگری به نام “ریپل نت” استفاده می‌کند که اجازه می‌دهد تا تراکنش‌ها در زمان واقعی انجام شوند.

اگر در صدد معامله ریپل هستید، به شما پیشنهاد می کنیم که حتماً تحلیل ارز دیجیتال ریپل را در سایت زوم ارز مشاهده کنید. تیم تحلیلی زوم ارز به صورت هفتگی تحلیل ریپل را منتشر می کند و شما می توانید از پیش‌بینی قیمت فوق استفاده کنید. برای مشاهده تحلیل ریپل کافی ست وارد سایت زوم ارز شوید و تحلیل ریپل امروز را جستجو کنید.

تحلیل تکنیکال کاردانو

کاردانو (Cardano) یک پلتفرم بلاکچینی و ارز دیجیتال (cryptocurrency) است که با هدف ارائه‌ی یک زیرساخت قابل توسعه برای اپلیکیشن‌های مالی دیگر توسعه یافته است. کاردانو بر پایه اصول علمی و راهکارهای کم‌هزینه و انعطاف‌پذیری برای توسعه بلاکچین ساخته شده است. این پلتفرم هدفمند، قابل اطمینان و قابل تغییر است و از طریق تحقیقات و تحلیل‌های دقیق بهبودهای مداومی را در زمینه امنیت، مقیاس‌پذیری و پایداری ارائه می‌دهد. مکانیسم کاردانو POS یا Proof of Stake اثبات سهام است و از این الگوریتم برای تأیید تراکنش ها استفاده می کند.

شما می توانید کاردانو را معامله کنید و از معاملات خود سود دریافت نمایید. اگر برای معامله ارز دیجیتال کاردانو نیاز به تحلیل دارید، می توانید وارد سایت زوم ارز شوید و تحلیل کاردانو را جستجو کنید. تیم تحلیلی زوم ارز به صورت هفتگی تحلیل کاردانو را منتشر می کند و شما می توانید از تحلیل کاردانو استفاده کنید.

تحلیل تکنیکال طلای جهانی (اونس) در زوم ارز

تحلیل تکنیکال طلای جهانی (اونس) در زوم ارز

جز تحلیل ارز دیجیتال، شما می توانید در سایت زوم ارز تحلیل طلای جهانی یا اونس XAU را نیز مشاهده کنید. تحلیل طلا به صورت روزانه در سایت زوم ارز آپدیت می شود. در صورتی که قصد دارید تا در بازار فارکس و نماد طلا معامله کنید، می توانید به سایت زوم ارز مراجعه و تاییدیه نهایی معامله خود را با توجه به تحلیلی که انجام می شود دریافت کنید. تحلیل طلا نیز همانند ارزهای دیجیتال هم به صورت تصویری و هم به صورت ویدیویی منتشر می شود.

توجه داشته باشید تحلیل های طلای جهانی یا اونس که در سایت زوم ارز منتشر می شوند، تنها جنبه تاییدیه برای سیگنال های شما دارد و به تنهایی شامل سیگنال های معاملاتی نیستند؛ بنابراین، تنها با تحلیل وب سایت زوم ارز پوزیشن خود را باز نکنید چراکه نوع مدیریت سرمایه و ریسک طلا یا اونس با ارزهای دیجیتال متفاوت است. در صورتی که درباره تحلیل اونس XAU امروز برایتان سوالی ایجاد شد، می توانید با مراجعه به سایت زوم ارز سؤال خود را از کارشناسان مستقر در مجموعه بپرسید.

سؤالات متداول

اگر مطلب فوق را تا به این بخش با دقت مطالعه کرده باشید، احتمالاً در این قسمت سوالاتی در ذهن شما خطور کرده است. در این بخش از مقاله قصد داریم تا به سؤالات فوق بپردازیم و به برخی از سؤالات مهم احتمالی پاسخ دهیم.

  1. چگونه می توان تحلیل تکنیکال یاد گرفت؟ آیا زوم ارز آموزش می دهد؟

برای تحلیل تکنیکال باید به سراغ آموزش های سطح بالا بروید. اگر قصد دارید تا به صورت تخصصی تحلیل آموزش ببینید، باید به سراغ بهترین آموزش هم بروید. معمولاً آموزش هایی که در سطح سوشال مدیا ها وجود دارد، اکثراً در سطح متوسط به پایین هستند. برای اینکه بتوانید حرفه ای آموزش ببینید باید به سراغ اساتید معروف و خوش رزومه بروید. ضمناً لازم به ذکر است که تیم زوم ارز هیچ پکیچ و یا دوره آموزشی تحلیل ارز های دیجیتال ندارد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت زوم ارز از آموزش هایی که به صورت رایگان منتشر شده است، استفاده کنید.

  1. با توجه به تحلیل ارزهای دیجیتال، کدام رمز ارز سود آوری بیشتری دارد؟

اینکه کدام ارز سودآوری بیشتری دارد را نمی توان در یک کلمه گفت چراکه این موضوع به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال اینکه شما چه مدت زمانی قصد سرمایه گذاری دارید؟ کوتاه مدت یا بلند مدت؟ اینکه رمز ارز مورد نظر شما چه مقدار پتانسیل رشد دارد؟ در کل باید فاکتور های مختلفی بررسی شود و سپس مشخص کنیم که کدام یک از رمز ارز های معروف می توانند سودآوری بیشتری داشته باشند.

  1. بهترین استراتژی برای تحلیل تکنیکال چه استراتژی است؟

اکثر افرادی که در حوزه ارز های دیجیتال معامله می کنند، از استراتژی شخصی سازی شده خوشان استفاده می کنند. با توجه به این موضوع، اگر قصد ورود به بازار های مالی دارید، پس از یادگیری علم تحلیل تکنیکال باید به سراغ استراتژی شخصی سازی شده بروید و برای خود یک استراتژی تعریف کنید. در غیر این صورت اگر بخواهید از استراتژی های عمومی استفاده کنید، ممکن است دچار ضرر شوید چراکه وقتی یک استراتژی عمومی منتشر می شود، پس از مدتی کارایی خود را از دست می دهد.

  1. آیا پیش‌بینی بازار ارز های دیجیتال درست است؟

تحلیل تکنیکال به نوعی پیش‌بینی قیمت است. زمانی که شما یک ارز را تحلیل می کنید در اصل پیش‌بینی خواهید کرد که قیمت به چه سمتی حرکت می کند. پیش‌بینی ممکن است درست باشد اما در مواقعی نیز می تواند اشتباه از آب در بیاید؛ بنابراین، اگر تحلیل گر نیستید و با تحلیل دیگران قرار است معامله کنید، حداقل باید مدیریت سرمایه داشته باشید تا اگر پیش‌بینی تحلیل گری که از آن سیگنال گرفته ای اشتباه شد، ضرر سنگینی متحمل نشوید.

سخن آخر

همان‌طور که مطالعه کردید، تیم تحلیلی زوم ارز می کوشد تا بهترین تحلیل را منتشر کند. توجه داشته باشید که هیچ یک از تحلیل های فوق سیگنال خرید و فروش نیست. شما می توانید با استفاده از تحلیل هایی که در سایت زوم ارز منتشر می شود، تاییدیه بگیرید و طبق سیگنال و استراتژی اختصاصی خود وارد پوزیشن شوید و از بازار سود کسب کنید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا