کسب و کار

بهترین صرافی آنلاین پرفکت مانی در ایران و خارج (شهریور۱۴۰۲)

در این مقاله قصد داریم به معرفی ۹ تا از بهترین صرافی های آنلاین پرفکت مانی در ایران و خارج بپردازیم. این روزها دنیای تراکنش های مالی شاهد تغییرات قابل توجهی بوده است. یکی از سیستم هایی که در زمینه خدمات ارز الکترونیکی کاربران زیادی را در سراسر جهان با خود همراه کرده است سیستم پرداخت پرفکت مانی است. در ادامه به بررسی ۹ صرافی برتر ایرانی و خارجی که ارائه دهنده این سیستم پرداخت محبوب هستند خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.

مروری بر پرفکت مانی و ووچر

امروزه پرفکت مانی به عنوان یکی از سیستم های پیشرو در در تقاطع دنیای مالی سنتی و مدرن ظاهر شده است. این سیستم با ارائه راهی امن به کاربران اجازه انجام معاملات و ذخیره ارزش در بستر اینترنت و به صورت دیجیتالی می دهد. به عبارتی این سیستم همانند یک کیف پول الکترونیکی است که به کاربران و کسب و کارهای مختلف فرصت ارسال و دریافت وجه بدون در نظر گرفتن محدودیت های جغرافیایی را داده است. یکی از ویژگی های جالب پرفکت مانی امنیت کاربران و حفظ حریم خصوصی آنها است.

ووچر پرفکت مانی یکی از ابزارهای راحت سیستم پرفکت مانی است که امکان دسترسی به ویژگی های این پلتفرم را بدون نیاز به افتتاح حساب در آن راحت می کند.  این ووچر ها معمولا به صورت کارتهایی می باشند که تا مقدار مشخصی ارزش پولی از پیش تعیین شده به همراه یک کد منحصر به فرد دارند. کاربران پرفکت مانی می توانند با استفاده از کارت های ووچر به سرعت وجوه خود را انتقال دهند، خرید کنند یا حتی به سایر ارزهای دیجیتال تبدیل نمایند. انعطاف پذیری این کارتها آنها را قادر می سازد تا به راحتی امور مالی دیجیتال خود را مدیریت کنند.

روش های خرید پرفکت مانی

برای خرید پرفکت مانی و ووچر آن می توانید به صرافی های آنلاین و معتبر ارائه دهنده خدمات پرفکت مانی مراجعه کنید. به این صورت که وارد پلتفرم مورد نظرتان شده و در آن اقدام به افتتاح حساب نموده و با ارئه اطلاعاتی نظیر کارت ملی یا شناسنامه فرایند احراز هویت خود را کامل نمایید.

بعد از تایید و افتتاح حساب باید وارد پنل کاربری خود شده و با وارد کردن مبلغ مورد نظر کیف پول خود را شارژ نمایید. بعد از شارژ کیف پول پرفکت مانی با وارد شدن به بخش خدمات می توانید نسبت به خرید مقدار دلار پرفکت مانی یا ووچر درخواستی اقدام کنید.

بهترین صرافی آنلاین پرفکت مانی چه ویژگی هایی دارد؟

صرافی های مختلفی در ایران و جهان وجود دارند که می توانید برای دریافت خدمات پرفکت مانی به آن مراجعه کنید. یکی از ویژگی هایی مهمی که در انتخاب صرافی آنلاین پرفکت مانی باید به آن توجه داشته باشید شهرت و اعتبار آن است.

کاربر پسند بودن و ارائه تجربه کاربری عالی

پلتفرم صرافی باید از نظر بصری کاربر پسند باشد به گونه ای که هم برای کاربران تازه وارد و افراد حرفه ای تجربه خوبی را فراهم کند. همچنین با ارائه رابط های شفاف فرایندهای مختلف از ایجاد یک حساب کاربری تا اجرای معاملات و تراکنش ها را بدور از هر گونه پیچیدگی اجرا نماید.

اقدامات امنیتی قوی

امنیت در معاملات آنلاین اهمیت ویژه ای دارد و یکی دیگر از ویژگی های مهم یک صرافی آنلاین پرفکت مانی است. یک صرافی معتبر ارائه دهنده خدمات پرفکت مانی باید اقدامات امنیتی بالایی از قبیل احرا هویت دومرحله ای و استفاده از پروتکل SSL برای محافظت از تراکنش های کاربران و اطلاعات شخصی آنها در برابر تهدیدات سایبری ارائه دهد.کاربران باید مطمئن باشند که فعالیت های مالی آنها در یک محیط امن انجام می شود.

پشتیبانی سریع مشتری

یکی از ویژگی هایی که یک صرافی آنلاین پرفکت مانی را از سایر رقبایش متمایز می کند میزان تعهد صرافی به پشتیبانی سریع و موثر کاربران است. این پشتیبانی می تواند شامل راهنمایی کاربران در نحوه تراکنش، مدیریت حساب یا حتی مشکلات فنی که با آن مواجه می شوند باشد. صرافی های معتبر پرفکت مانی از چندین کانال مختلف از جمله چت زنده، ایمیل یا تلفن برای پشتیبانی کاربرانشان استفاده می کنند که تاثیر به سزایی در ایجاد تجربه کاربری مثبت دارد. در جدول زیر به برخی دیگر از ویژگی های بهترین صرافی های پرفکت مانی اشاره شده است.

بهترین صرافی آنلاین پرفکت مانی در ایران کدام است؟

در ادامه نمونه ای بهترین صرافی های آنلاین پرفکت مانی در ایران و خارج را برایتان معرفی می کنیم.

صرافی آنلاین نکست پرداخت

نکست پرداخت

صرافی نکست پرداخت یکی از بهترین صرافی های ارائه دهنده خدمات پرفکت مانی و ارزدیجیتال در ایران است. شما می توانید به راحتی در نکست پرداخت با افتتاح حساب و تکمیل فرایند احراز هویت به خرید و فروش پرفکت مانی و نقد کردن درآمد دلاری خود بپردازید. این صرافی امکان خرید ووچر پرفکت مانی برای معاملات آنلاین را برای کاربران فراهم می کند. یکی از خدمات نکست پرداخت نقد کردن اعتبار ووچر است که با وارد شدن به پنل کاربری این صرافی می توانید با ارائه اطلاعات لازم مبلغ معادل آن را در حساب خود دریافت نمایید. جهت خرید ووچر پرفکت مانی نیازی به داشتن حساب و شماره حساب پرفکت مانی نیست.کافیست در سایت نکست پرداخت احراز هویت انجام داده و سپس شروع به خرید نمایید. احراز هویت بلافاصله در کمتر از ۵ دقیقه انجام می شود.

مشاوران حرفه ای و پاسخگو نکست پرداخت به نگرانی‌های کاربران اهمیت می‌دهند و با ارائه راه حل های به موقع از کانال های مختلف چت آنلاین، ایمیل، تلگرام از مشتریان خود پشتیبانی می کنند.

صرافی آنلاین نیک پرداخت

خدمات سایت نیک پرداخت در حوزه پرفکت مانی شامل خرید، فروش، شارژ حساب، افتتاح حساب پرفکت مانی و نقد کردن ووچر می باشد. خدمات دیگری برای پرداخت های بین المللی و خرید و فروش ارز دیجیتال دارد. بعد از ثبت نام در این سایت برای احرا هویت باید مدارکی مانند شماره موبایل، عکس از پشت و روی کارت ملی، عکس کارت بانکی، تلفن ثابت منزل و محل کار، ایمیل معتبر باید ارائه دهید.

صرافی آنلاین ایرانیکارت

ایرانیکارت

ایرانیکارت  در سال ۱۳۸۹ تاسیس شد و یکی از سایت های قدیمی این حوزه می باشد که روند خرید و فروش دلار پرفکت مانی در آن به صورت اتوماتیک و آنی است. از محبوب ترین خدمات ایرانیکارت می توان به پرداخت های بین المللی، حساب های بین المللی، انواع گیفت کارت، خرید اکانت خارجی  و خرید و فروش رمز ارزها نام برد.

بهترین صرافی آنلاین پرفکت مانی در خارج کدام است؟

در این بخش لیستی از بهترین صرافی های خارجی ارائه دهنده خدمات پرفکت مانی که مورد تایید سایت رسمی پرفکت مانی می باشند در ادامه آمده اند.

صرافی ایکس ام ال گلد ( XMLGold)

XMLGold یکی از صرافی های محبوب است که از سال ۲۰۰۰ کار خود را شروع کرده و امکان تبادل خودکار و فوری بین پرفکت مانی و سایر ارزهای الکترونیکی و رمز ارزها را فراهم می کند. خدمات این صرافی به ۱۱ زبان مختلف ارائه می شود که موجب محبوبیت جهانی این صرافی شده است. پشتیبانی آن به صورت ۷/۲۴ است و امکان نقل و انتقال بانکی به صورت آنلاین و آنی برای مشتریان کشورهای آلمان، اتریش، اسپانیا، فرانسه و ایتالیا ارائه می شود.

در سیستم پرداخت پرفکت مانی، یک مقدار عددی به عنوان تراست اسکور یا همان امتیاز اعتماد برای هر یک از حساب های موجود در این سیستم در نظر گرفته شده است. این مقدار عددی نشان دهنده سطح اعتماد، محبوبیت حساب و تعیین دسترسی کاربر به ویژگی‌ها و خدمات خاص در سیستم پرفکت مانی است.

  • تراست اسکور: ۱۶۸۶۷.۲

صرافی رامون کش (Ramon.Cash)

این صرافی خدماتی از قبیل خرید فروش پرفکت مانی، بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، تتر ارائه می دهد. پشتیبانی آن به صورت ۲۴ ساعته است. و تبادل ارز با سرعت بالایی در آن انجام می شود.

  • تراست اسکور: ۵۳.۸

صرافی ماین اکس چینج (Mine Exchage)

این صرافی  سرویس خودکار ارز الکترونیکی را ارئه می دهد و بیش از ۵۰۰ ارز دیجیتالی مختلف را پشتیبانی می کند. حجم معاملاتی این صرافی بالا است و به تعداد ۵۰۰۰ تراکنش در روز است. صرافی Mine Exchange خدماتی از قبیل خرید و فروش ارز مونرو، دوج، ترون، اتریوم، لایت کوین، بیت کوین، ادوکش، ووچر، پرفکت مانی، تتر، ریپل، پایر، QiWi را ارائه می دهد.

  • تراست اسکور: ۱۳۱۰.۷

صرافی هات اکسپینج (Hot Exchange)

این صرافی امنیت بالایی دارد و خدماتی از قبیل خرید و فروش پرفکت مانی، تتر، بیت کوین، اتریوم و سایر رمز ارزها ارائه می دهد. همچنین شامل ورودی و خروجی هایی برای بانک های اوکراین است

  • تراست اسکور:۷۹۵.۵

صرافی یونیون چنیج (union change)

از ویژگی های قابل توجه این صرافی می توان به رابط کاربر پسند، سرعت و امنیت بالای آن اشاره کرد. خرید و فروش بیت کوین، لایت کوین، دش، زی کش، ترون، اتریوم، دوج کوین، پرفکت مانی، یادندکس مانی، پایر، ویزاکارت و مستر کارت  RUB وUAH برخی از سرویس های این صرافی می باشند.

  • تراست اسکور: ۷۲۹.۷

صرافی های اکسچینج (Hi Exchange)

صرافی، های اکسچینج Hi.exchange با بیش از ۸ سال تجربه خدماتی از قبیل ارائه  بیش از ۱۰ جفت ارز در سراسر جهان ارائه می دهد. به دلیل استفاده از زیرساخت های پیشرفته، خدمات این صرافی مطمئن و کارمزد پایینی دارند.

  • تراست اسکور: ۵۹۴.۷

در ادامه لیستی از بهترین صرافی های آنلاین پرفکت مانی در خارج را نام برده ایم.

لیست بهترین صرافی های آنلاین پرفکت مانی خارجی

سخن نهایی

در این مقاله به معرفی بهترین صرافی آنلاین پرفکت مانی در ایران و خارج پرداختیم. صرافی های خارجی زیادی وجود دارند که مورد تایید سایت رسمی پرفکت مانی می باشند و خدماتی در این زمینه ارائه می دهند که یکی از بهترین آنها صرافی اکس ام ال گلد(XmlGold) است. همچنین صرافی های نکست پرداخت، ایرانیکارت و نیک پرداخت از بهترین صرافی های آنلاین پرفکت مانی در ایران می باشند که می توانی از خدمات آنها استفاه نمایید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا