کسب و کار

بهترین و معتبر ترین فروشگاه صنعتی ایران

امروزه خرید بسیاری از کالاها در بستر اینترنت اتفاق می افتد؛ فرقی نمی کند که کالا کوچک بوده و کاربردهای خانگی داشته باشد یا بزرگ بوده و کاربردهای صنعتی. فروشگاه های زیادی در زمینه فروش کالاهای مختلف فعالیت می کنند اما در اینجا قرار است به فروشگاه های اینترنتی حوزه صنعت پرداخته شود. اگر قرار باشد چند مورد از کالاها و محصولات صنعتی را نام برد باید به الکتروموتور، گیربکس، پمپ، اینورتر، ابزاردقیق و … اشاره کرد که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند و تنوع مدل های آنها بسیار زیاد است. فروشگاه هایی که در حوزه فروش کالاهای صنعتی تاسیس شده اند نسبت به سایر حوزه ها کمتر می باشند و البته به دلیل اینکه حوزه بزرگتری بوده و کالاهای حساس تری را دربرمی گیرند لازم است فروشگاه اینترنتی این حوزه از اعتبار بالایی برخوردار باشد. در این مقاله قصد معرفی چند مورد از فروشگاه های صنعتی معتبر و حوزه فعالیت آنها را داریم، پس با ما همراه باشید.

فروشگاه های صنعتی معتبر و اینترنتی ایران

  • فروشگاه اینترنتی کالاصنعتی
  • فروشگاه هایپرصنعت فامکو
  • فروشگاه تجهیزات صنعتی ویدفکتور
  • فروشگاه اینرژی

فروشگاه اینترنتی کالاصنعتی

فروشگاه اینترنتی کالاصنعتی(https://www.kalasanati.com/) از بزرگترین فروشندگان صنعتی ایران بوده که در سال های اخیر توانسته است با حذف واسطه ها با اقبال خوبی از طرف مشتریان روبرو شود. در بحث فروش اینترنتی پیدا کردن تامین کننده از مهم ترین فاکتورها است و کالاصنعتی به لطف ارتباطات صنعتی خوبی که با تامین کنندگان و تولیدکنندگان دارد توانسته علاوه بر تامین کالاها در زمان مناسب، خرید خود را با قیمت مناسبی انجام دهد و از آن طرف با قیمت عالی به مشتریان ارائه دهد. تنوع محصولات قابل ارائه در فروشگاه بزرگ کالاصنعتی زیاد بوده و شامل الکتروموتور، پمپ، واردکننده و نمایندگی قیمت گیربکس حلزونی کوچک و بزرگ، موتور ویبره، اینورتر، تجهیزات ابزار دقیق، هیدرلیک و لوازم جانبی مختلف می شود و روز به روز بر تعداد و برندهای محصولات افزوده می شود.

کالاصنعتی

فروشگاه هایپرصنعت فامکو

شرکت فن آوران آریا محور با نام تجاری هایپرصنعت فامکو، یکی دیگر از فروشگاه های صنعتی در کشور بوده که فعالیت خود را در زمینه فروش تجهیزات صنعتی آغاز کرده است. در سال های بعد به لحاظ دارا‌بودن دانش فنی و اخذ تجارب متعدد و علاقه‌مندی سرمایه گذاران، به زمره مشاوران، طراحان و تامین کنندگان برترین برندهای تجهیزات صنعتی پیوست. زمینه‌های فعالیت گروه فامکو عبارت است از واردات و تامین انواع پمپ، گیربکس، الکتروموتور، ژنراتور، هیدرولیک، پنوماتیک، برق صنعتی، اتوماسیون صنعتی، ماشین آلات ساختمانی، ماشین آلات کشاورزی، ابزار دقیق، پایپینگ، کمپرسور، تجهیزات گلخانه و مواد شیمیایی، تجهیزات شبکه و امنیتی و نظارتی و همچنین تجهیزات پزشکی، تجهیزات اعلام و اطفا حریق، تجهیزات تهویه مطبوع، ماشین آلات بسته بندی و غیره.

فامکو

فروشگاه تجهیزات صنعتی ویدفکتور

فروشگاه اینترنتی ویدفکتور دیگر فروشنده و مرجع فروش انواع تجهیزات و ابزارآلات صنعتی بوده که در استان البرز واقع شده و بیشتر در حوزه تهویه مطبوع، ابزار و ایمنی، تجهیزات اتوماسیون و وسایل باغبانی فعالیت می کند. البته پمپ، الکتروموتور و لوازم جانبی مرتبط با آنها نیز دیگر محصولات ویدفکتور است. شعار فروشگاه اینترنتی ویدفکتور کاهش هزینه های خرید است. گروه ویدفکتور به دلیل داشتن متخصصان و کارشناسان مجرب علاوه بر فروش در زمینه مشاوره فنی و انتخاب محصولات صنعتی نیز آمادگی همکاری دارد.

ویدفکتور

فروشگاه اینرژی

گروه اینرژی در سال ۹۶ با هدف نوآوری در حوزه سوخت و انرژی در کشور تاسیس شده است. محصولات مرتبط با صنعت سوخت و جایگاه های سوخت گیری از اولین محصولات این شرکت بود اما کم کم حوزه فعالیت اینرژی گسترش پیدا کرده و در حوزه سایر محصولات صنعتی مثل ابزار دقیق، سیستم های اطفا حریق، الکتروموتور و پمپ، برق صنعتی و پایپینگ و شیرآلات نیز وارد شده است. هدف اینرژی تبدیل شدن به بزرگترین فروشگاه تجهیزات حوزه سوخت، انرژی و نفت، گاز و پتروشیمی است تا بتواند نیازهای بازار داخلی در این حوزه را مرتفع کند. همچنین دیگر چشم انداز اینرژی تبدیل شدن به پلتفورمی برای فروش محصولات تولیدی شرکت دانش بنیان در حوزه انرژی بوده تا در عرصه صادرات و تجارت بین المللی نیز وارد شود.

اینرژی

جمع بندی

امروزه ورود تکنولوژی و اینترنت در حوزه های مختلف بر کسی پوشیده نیست و نقش اینترنت در خرید و فروش کالاهای صنعتی نیز پررنگ است. خرید امن و مطمئن کالاهای صنعتی بصورت اینترنتی دغدغه بسیاری از صنعتگران و خریداران آنها بوده و به این دلیل آشنایی با معتبرترین فروشگاه های صنعتی در کشور اهمیت پیدا می کند. از بزرگترین و شناخته شده ترین پلتفرم ها و سایت های فروش اینترنتی محصولات صنعتی در کشور می توان به کالاصنعتی، فامکو، ویدفکتور و اینرژی اشاره کرد که در این مقاله سعی شد به معرفی آنها و نوع محصولاتی که ارائه می دهند، پرداخته شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا