اجتماعی

بهسازی اتوبوس های ۲۰۳ خط تهران در دست اجراست

معاون فنی شرکت حمل و نقل اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه بازسازی و بهسازی اتوبوس‌های فعال در پایتخت به صورت شبانه‌روزی در حال انجام است، گفت: میانگین جابه جایی مسافران این اتوبوس‌ها، روزانه حدود یک میلیون نفر می‌باشد.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری صدا وسیما، بهنام سعادت‌خانی افزود: از شهریور تا مهر امسال در ۲ ماه، ۲۴۳ دستگاه اتوبوس دولتی و ۵۵۰ دستگاه اتوبوس بخش خصوصی، بازسازی و بهسازی شده است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر شرکت واحد اتوبوسرانی تهران دارای ۴۸۶۸ ایستگاه و ۵۷ پایانه شهری است، اظهار داشت: تعداد خطوط اتوبوسرانی در پایتخت، ۲۰۳ خط است که مجموع طول این خطوط ۲۶۶۶ کیلومتر است.
سعادت خانی بااشاره به اینکه میانگین جابه جایی مسافران این اتوبوس‌ها، روزانه حدود یک میلیون نفر است، تصریح کرد: بازسازی و بهسازی اتوبوس‌ها با تاکید بر اصول نگهداری، بهسازی و تعمیر اتوبوس‌ها، به صورت شبانه‌روزی در حال انجام است.
وی گفت: آمار روزانه تعداد بازسازی و بهسازی اتوبوس‌ها در این شرکت بستگی به سطح بازسازی‌ها دارد، اما بر اساس زمانبندی، باید تا پایان امسال ۸۰۰ دستگاه اتوبوس دولتی (دوکابین) و ۶۰۰ دستگاه اتوبوس تک کابین متعلق به بخش خصوصی بازسازی شود.
معاون فنی شرکت حمل و نقل اتوبوسرانی تهران با اشاره به اینکه بازسازی‌ها در سه سطح با توجه به نظر کارشناسی صورت می‌گیرد، توضیح داد: سطح یک شامل اورهال تمام قسمت‌های فنی داخل اتوبوس همچون موتور، گیربکس و سایر قطعات مکانیکی و … است. سطح دو شامل بازسازی اتاق و بدنه بوده و سطح سه شامل بدنه داخلی، روشنایی، صندلی و کلیه تجهیزات داخل کابین است و سعی می‌کنیم اتوبوس‌هایی که برای تعمیرات به شرکت آورده می‌شوند، ظرف صبح تا بعدازظهر رفع نقص شوند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا