کسب و کار

به خوشبختی های خود هرچه سریعتر برسید

رسیدن به خوشبختی فرمول خاصی ندارد ولی شما می توانید به راحتی در کنار ما به این امر برسید و در زمان کم خوشبختی واقعی را لمس کنید.

سنگ فیروزه تهران

هر چند سنگ فیروزه تهران اصل از معادن به صورت طبیعی استخراج می شود اما وجود سنگ فیروزه تقلبی و صنعتی (مصنوعی) در بازار باعث شده تا تهیه اصل اینگونه سنگ ها با مشکل روبرو شود حتی بسیاری از مردم توجه ای به اصل یا تقلبی بودن این سنگ ها نمی کنند و صرفا به خاطر پایین تر بودن قیمت اقدام به خریداری اینگونه سنگ های تقلبی می کنند.

سنگ فیروزه نیشابور

از دیرباز تا امروز استفاده از سنگها آن هم سنگ فیروزه نیشابور زنده به همراه دیگر سنگ های قیمتی همچون زمرد کبود بسیار در میان مردمان ایران زمین با بوده است به طوری که دیده و شنیده ایم که این حرفه به پیش از میلاد مسیح برمی گردد و توانست مخاطبان بسیار زیادی را در این حوزه ورود دهد 

سنگ فیروزه نیشابور

گوجه گیلاسی

افرادی که به مصرف انواع مختلفی از دخانیات اعتیاد دارند برای این که بتوانند از سرطانهای ریه در خودشان جلوگیری کنند بهتر است حتما از گوجه گیلاسی استفاده کنند چرا که دارای ویتامینهای مختلفی همچون: A می باشد که قادر است مواد سمی را از انواع مواد دود زایی که می تواند برای بدن مضر باشد را دفع کند و منجر به آسیبهای جدی در افراد نشود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا