بورس

رشد ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس / شیمیایی‌ها یک دست سبزپوش شدند

شاخص کل بورس در آخرین روز معاملاتی با ۱۱ هزار واحد رشد در محدوده یک میلیون و ۴۳۷ هزار واحد قرار گرفت و کمتر از یک درصد رشد را ثبت کرد. 

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، شاخص کل بورس در آخرین روز معاملاتی با ۱۱ هزار واحد رشد در محدوده یک میلیون و ۴۳۷ هزار واحد قرار گرفت و کمتر از یک درصد رشد را ثبت کرد.

شاخص هم‌وزن هم با هزار واحد مثبت در محدوده ۴۲۰ هزار واحد قرار گرفت و ۰٫۳۰ درصد رشد را ثبت کرد. ارزش معاملات بورس امروز به شش هزار و ۷۰۸ میلیارد تومان رسید این رقم روز گذشته چهار هزار و ۷۶۴ میلیارد تومان بود و بیش از ۴۰ درصد رشد را ثبت کرد.

شاخص‌سازان بازار امروز پارسان، وغدیر و سپدیس بودند و بیشتر تک سهم‌های گروه فولادی و پتروشیمی هم رشد نسبتا خوبی را ثبت کردند.

محصولات پتروشیمی امروز یک دست در بازار سهام سبزپوش شدند و در مقابل این گروه کانه‌های فلزی و بانک‌ها بیشترین نمادهای منفی را داشتند.

پربیننده‌ترین نمادهای بورسی امروز کیمیاتک، فسبزوار و کدما بودند و بییشترین حجم معامله هم برای امین یکم، کمند و گروه‌ نمادهای خودرویی ثبت شد.

برترین صنایع بورسی در پایان بازار امروز شیمیایی‌ها، کانه‌های فلزی و خودرویی‌ها بودند. همچنین ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس امروز به حدود ۶هزار و ۳۳۵میلیارد تومان رسید.

در پایان بازار امروز حدود ۹۷۵ میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی و رشد بیش از سه درصد ۱۴۸ نماد و افت بیش از سه درصد ۱۰۸ نماد اتفاق افتاد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا