اقتصادی

خون‌ریزی آلت‌کوین‌ها / بازار بیشتر می‌ریزد؟

یک تحلیلگر خارجی عقیده دارد بازار از لحاظ تاریخی مانند سال ۲۰۱۸ عمل می‌کند و احتمالا کف بیت‌کوین ۳۰ هزار دلار است.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، اگر بیت‌کوین ریزش کند آلت‌کوین‌ها بیشتر در معرض ریزش قرار می‌گیرند و پیش‌بینی‌ها از بیت‌کوین فعلا نزولی است.

بنجامین کاون، تحلیلگر رمزارزها عقیده دارد که اگر بیت‌کوین به زیر مقاومت ۳۷ هزار دلار ریزش کند در بازار آلت‌کوین‌ها خون‌ریزی می‌شود.

«ما باید با استفاده از آنچه اتفاق افتاده است وقایع آینده را پیش‌بینی کنیم. اگر بیت‌کوین ریزش کند بازار آلت‌کوین‌ها ریزش زیادی می‌کنند. احتمال دارد که دامیننس بیت‌کوین کاهش پیدا کند اما بازار خون‌ریزی می‌کند.»

دامیننس بیت‌کوین در حال حاضر دقیقا در همان سطحی قرار دارد که در ژوئن سال ۲۰۱۸ بود. در آن سال دامیننس افزایش پیدا کرد. اما سوال اینجاست که این افزایش دامننس چطور باعث ریزش بازار آلت‌کوین‌ها شد؟

این تحلیلگر عقیده دارد که اگر بازار بیشتر ریزش شود احتمالا معامله‌گران برای کاهش ریسک بیت‌کوین می‌خرند. اینجاست که پول از آلت‌کوین‌ها به سمت بیت‌کوین روانه می‌شود. و این یعنی ریزش بیشتر آلت‌کوین‌ها.

ما هنوز نمی‌دانیم که بازار رمزارزها می‌تواند حمایت‌های خود را حفظ کند یا نه اما پیش‌بینی‌ها از نزول بازار زیاد است. در چنین شرایطی که بازار در محدوده شکننده قرار دارد پیش‌بینی‌ها نزولی بییشتر است اما بازار خیلی از وقت‌ها غیرقابل پیش‌بینی عمل کرده است.

البته کاون هم مانند اکثر کارشناسان عقیده دارد بیت‌کوین تا ۳۰ هزار دلار ریزش می‌کند. او این محدوده را محدوده ۶ هزار دلاری سال ۲۰۱۸ مشابه می‌داند. کاون عقیده دارد ۳۰ هزار دلار کف بازار است اما این به آن معنی نیست که بیت‌کوین حتما تا این محدوده ریزش می‌کند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا