ورزش

بیرانوند در سال جام جهانی از بلژیک به پرتغال رفت

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران باشگاه آنتورپ بلژیک را به مقصد بوآویستا پرتغال ترک کرد.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران پس از یک فصل پر فراز و نشیب در فوتبال باشگاهی اروپا تصمیم به تغییر تیم خود گرفت.

بیرانوند که در نیمی از بازی‌های آنتورپ بلژیک حضور داشت نتوانست نظر مثبت منتقدان فوتبال در بلژیک را به طور کامل جلب کند تا آنتورپ تصمیم به انتقال او بگیرد.

دروازه بان پلی پوش فوتبال ایران که به پرتغال رفته بود تا پیشنهاد باشگاه بواویستا را بررسی کند به توافق با این تیم پرتغالی رسید تا فصل آینده به طور قرضی در این تیم به فوتبالش ادامه دهد.

بیرانوند در حالی تصمیم به تغییر تیم باشگاهی خود گرفت که عملکرد او در سال منتهی جام جهانی قطر تأثیر زیادی در آینده او خواهد داشت.

امیر عابدزاده دیگر دروازه بان تیم ملی در سال های گذشته در تیم ماریتمو پرتغال حضور داشته است. همچنین گفته می شود پیام نیازمند دروازه بان سپاهان و تیم ملی هم با باشگاه پورتومیننزه پرتغال توافق کرده و فصل بعد در این تیم خواهد بود.

خبرنگار: مهدی مرتضویان

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا