دانش و فناوری

تاریخ معرفی گلکسی S23 FE سامسونگ مشخص شد

طرفداران سامسونگ و گوشی‌های اندرویدی مدت زمان زیادی است که منتظر گوشی گلکسی S23 FE هستند و حالا تاریخ معرفی گوشی گلکسی S23 FE چهارشنبه همین هفته معرفی اعلام شده است.

روند بازار – چند وقتی است که گزارش‌های مختلفی درباره گلکسی S23 FE منتشر می‌شود. هفته گذشته آمازون هند صفحه مربوط به این دستگاه را در وب‌سایت خود راه‌اندازی کرد و حالا صفحه رسمی سامسونگ هند با انتشار تصویری اعلام کرده است که باید در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر) منتظر معرفی گلکسی اس ۲۳ اف ای باشیم.

غول فناوری کره جنوبی تصویر بنر صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی ایکس را به‌روز کرده و حالا در کنار ماژول دوربین گلکسی S23 FE و عبارت The New Epic، می‌توانیم ببینیم که تاریخ معرفی این گوشی ۴ اکتبر در نظر گرفته شده است. البته در این تصویر اشاره مستقیمی به نام گلکسی S23 اف‌ای نشده، اما با توجه به پوسترهای قبلی، می‌دانیم که این تصویر مربوط به آخرین عضو از خانواده S23 است.

این صفحه همچنین تصویری را برای معرفی یک گلکسی تب جدید منتشر کرده است که احتمالاً همان گلکسی تب S9 FE خواهد بود. صفحه مخصوص گلکسی در وب‌سایت آمازون هند نیز به‌روز شده و اکنون به گلکسی بادز FE اشاره می‌کند. بنابراین می‌توان انتظار داشت که این تبلت و ایرباد هم در کنار گلکسی S23 FE معرفی شوند.

مشخصات احتمالی گلکسی S23 FE سامسونگ

مشخصات احتمالی گلکسی S23 FE سامسونگ

سامسونگ هنوز رسماً مشخصات این گوشی را اعلام نکرده است، اما در گزارش‌ها گفته شده که با یک نمایشگر ۶.۴ اینچی فول اچ‌دی پلاس ۱۲۰ هرتزی با ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی طرف هستیم. گلکسی S23 FE یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد داشت که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده این محصول نیز بسته به بازارهای مختلف اسنپدراگون ۸ نسل ۱ یا اگزینوس ۲۲۰۰ خواهد بود.

نسخه فن ادیشن گلکسی S23 از یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی و سه دوربین در قاب عقب بهره خواهد بود. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. طبق تصاویر افشایی، این موبایل در چهار رنگ عرضه خواهد شد.

منبع: دیجیاتو

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا