اقتصادی

تاکنون بیش از ۷ میلیون تن گندم خریداری شده است

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: به همت دولت مشکلی در خصوص تأمین گندم نداریم و از همان روزهای نخست خرید این محصول در اولویت قرار گرفته و تاکنون بیش از ۷ میلیون تن گندم خریداری شده است.

به گزارش روند بازار به نقل از تحلیل‌بازار، سیدمحمد حسینی قبل از ظهر جمعه در همایش دهیاران استان که در روستای بناب زنجان برگزار شد شهید رجایی را نمونه مسئول جهادی با روحیه رشادت‌طلبی یاد کرد و گفت: مسئولان خادمان مردم هستند و باید برای آبادانی کشور تلاش شبانه‌روزی کنند.

وی ابراز داشت: با روحیه جهادی که در پیش گرفته شده مشکلاتی که در این چند سال تلمبار شده به سرانجام خواهد رسید.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: رجایی بر عکس بسیاری دنبال رانت و تجمل گرایی نبود و همه تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار می‌گرفت.

حسینی تاکید کرد: باید با تاسی از رجایی و باهنر و سردار سلیمانی در راستای خدمت به مردم تلاش کنیم، افزود: باید برای آبادانی کشور تلاش کنیم.

وی به مشکلات حاکم در جهان به‌ویژه در اروپا برای تأمین غذا و انرژی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در اروپا مشکلات بسیاری وجود دارد و آن‌ها سال‌ها منابع کشورهای مختلف را به غارت می‌بردند.

بحران حاکم در اروپا در حال تشدید است

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: بحران حاکم در اروپا در حال تشدید است و پس از جنگ اوکراین، مسئله امنیت غذایی برجسته‌تر شد؛ چراکه غله بسیاری از مناطق جهان توسط روسیه و اوکراین تهیه و تامین می‌شد و در کشور ما به همت دولتمردان سوخت مورد نیاز مردم در حال تامین است تا مردم در آسایش زندگی کنند.

حسینی ابراز کرد: به همت دولت مشکلی در خصوص تأمین گندم نداریم و از همان روزهای نخست خرید این محصول در اولویت قرار گرفته و تاکنون بیش از ۷ میلیون تن گندم خریداری شده است.

وی گفت: بسیاری از استان‌ها برنامه کاهش محرومیت‌ها را در پیش گرفتند و استان زنجان نیز در مسیر محرومیت‌زدایی حرکت خود را آغاز کرده و در این راستا باید نیازهای مبرم و اساسی مناطق مختلف کشور را شناسایی کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان داشت: در سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت مصوبات خوبی برای حل مشکلات صورت گرفته و بسیاری از طرح‌ها نیز در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

اولویت دولت در پروژه‌های با پیشرفت بالای ۵۰ درصد است

حسینی به وضعیت مشکل آب شرب در شهرکرد اشاره کرد و یاد آورشد: به دنبال بارش باران در روزهای اخیر مشکل آب شهرکرد تشدید شد که با همت دولتمردان در کمترین زمان در حال انجام است و امروز به دلیل شرایط جوی و کاهش بارش‌ها در استان هایی مثل آذربایجان شرق و آذربایجان غربی و بسیاری از استان‌ها درگیر مشکلات آب هستیم.

وی افزود: اولویت دولت در پروژه‌های با پیشرفت بالای ۵۰ درصد بوده و اتفاقات خوبی در حال انجام است.

معاون رئیس جمهور به نامه ۲۸۱ نماینده مجلس و تقدیر آنها از دولت به دلیل اقدامات خوب و تلاش در راستای خدمت‌رسانی اشاره کرد و گفت: باید این روحیه جهادی که در پیش گرفته‌ایم ادامه دهیم تا مشکلاتی که در این چند سال تلمبار شده را به سرانجام برسانیم.

حسینی به محرومیت‌های روستایی در مناطق مختلف کشور اشاره کرد و گفت: وقوع جنگ مانع خدمت رسانی شد و پس از آن هم ادغام جهاد باعث شد که خدمت رسانی درستی انجام نشود.

وی افزود: برخی کم کاری ها نیز از عوامل مهم در زمینه کمبود آب است و دولت سیزدهم با تمام توان از همان نخسین روزهای فعالیت خود وارد عرصه شده و چالش های موجود در این زمینه را رفع می کند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا