اقتصادی

کاردانو از بازار جا ماند! / وقت خرید کاردانو است؟

در حالی که اکثر ارزهای دیجیتال نزدیک سقف قیمتی خود معامله می‌شوند و برخی حتی سقف‌های جدیدی ثبت کردند کاردانو حدود ۷۰ درصد با سقف قیمتی خود فاصله دارد و زیر ۲ دلار معامله می‌شود. وقت خرید کاردانو است؟

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت کاردانو در چند هفته اخیر ریزش زیادی کرده و محدوده حمایت ۱/۹۰ را از دست داده است. پیش‌بینی می‌شود احتمالا کاردانو قبل از بازگشت به بالای ۲ دلار تا محدوده حمایتی قبلی ریزش کند.

داده‌های کوین مارکت‌کپ نشان می‌دهد که اکثریت ارزهای بازار در محدوده قرمز معامله می‌شوند. ارزهایی مانند sol و  cro از معدود ارزهایی هستند که در ۲۴ ساعت گذشته رشد کردند. بیت‌کوین و اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته ۳ و ۴ درصد ریزش کردند.

معاملات دیروز

در جریان معاملات روز گذشته ارز دیجیتال کاردانو در محدوده قیمتی ۱/۷۳ تا ۱/۸۳ دلار نوسان داشت که حرکت کمی محسوب می‌شود.

حجم معاملات کاردانو در حدود ۳۲ درصد کاهش یافته و اکنون به ۲/۳۴ میلیارد دلار رسیده است. ارزش کل بازار کاردانو حدود ۶۱ میلیارد دلار است.

کاردانو یکی از بزرگان بازار است و به دلیل ارزش بازار بالا پیش‌بینی می‌شود بازگشت قیمت کمی آهسته باشد. ابتدا محدوده ۱/۹ دلار باید ازمایش شود و این ارز بعد می‌تواند سطوح بعدی را آزمایش کند.

در جریان معاملات روز گذشته ارز دیجیتال کاردانو در محدوده قیمتی ۱/۷۳ تا ۱/۸۳ دلار نوسان داشت که حرکت کمی محسوب می‌شود.

کاردانو در نمودار چهار ساعته

در چند هفته گذشته خرس‌های ارز دیجیتال کادانو با خشونت رفتار کردند و قیمت این ارز به شدت کاهش یافت و این در حالیست که بسیاری از ارزها در نزدیک سقف تاریخی خود معامله می‌شوند.

قیمت کاردانو در ۹ نوامبر در محدود ۲/۳ قرار داشت اما حالا زیر ۲ دلار تثبیت شده است.

ضعف بازار کاردانو زمانی که قیمت این ارز به زیر ۲ دلار رسید مشهود شد و به نظر می‌رسد کاردانو تقاضای ضعیفی دارد.

زمانی که قیمت کاردانو برای اولین بار قیمت ۱/۹۰ دلار را پشت سر گذاشت رشد خود را از محدوده ۱/۷۶ دلار شروع کرده بود و حالا بسیاری از کارشناسان عقیده دارند این محدوده یک حمایت قوی برای کاردانو محسوب می‌شود.

به نظر می‌رسد کاردانو از محدوده فعلی ریزش بیشتری نخواهد داشت و به زودی مقاومت ۱/۹۰ دلار را پشت سر می‌گذارد و در کانال ۲ دلار به بالا حرکت می‌کند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا