اقتصادی

افتتاح ۱۴ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در پرند و پردیس

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از افتتاح ۱۰ هزار و ۸۰۰ واحد مسکن مهر در پردیس و دو هزار و ۸۰۰ واحد در پرند و نیز ۶۰۰ واحد مسکن ملی در پرند طی هفته دولت خبر داد.

به گزارش روند بازار، حسین جنتی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در حال حاضر ۲۳ هزار واحد مسکن ملی در پرند در مرحله اجرا قرار دارد، که توسط شرکت عمران شهر جدید پرند راهبری می‌شود.

وی گفت: در پرند ۲۲ پروژه مسکونی شامل دو هزار و ۸۰۰ واحد مسکن مهر باقیمانده به همراه ۶۰۰ واحد مسکن ملی در فاز افتتاح هفته دولت سال جاری قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در خصوص مترو پرند نیز گفت: تمام فازهای عملیات عمرانی و محوطه سازی و ساخت ایستگاه مترو به پایان رسیده است.

وی گفت: در حال حاضر در مرحله پایانی تأمین برق مترو هستیم و تعاملاتی با وزارت نیرو در این خصوص در حال انجام است.

جنتی در خصوص مسکن مهر پردیس نیز گفت: ۱۰ هزار و ۸۰۰ واحد مسکن مهر با حضور رئیس جمهور در پردیس طی هفته دولت افتتاح می‌شود، که از این تعداد ۵۴ پروژه مسکن مهر و ۲۶ پروژه خدمات روبنایی شامل پارک، مسجد، فضای سبز و بوستان و زمین ورزشی است.

وی اضافه کرد: در شهر اندیشه ۱۰ پروژه شامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، زمین ورزشی و مجتمع مسکونی در برنامه افتتاح است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا