کسب و کار

ترفندی که از من یک فرد ثروتمند ساخت

یک سال بعد از افتتاح مغازه ام برای فروش انواع الکترو پمپ، تصمیم گرفتم تا با راه کاری درآمد خود را افزایش دهم از همین رو با ارسال محصولاتم به سراسر کشور وارد دنیای تجارت شدم و این گونه با گذر زمان به یک فرد ثروتمند تبدیل شدم.

الکتروپمپ استیل

الکتروپمپ استیل، جزو پمپ های بسیار کاربردی است که در مناطق مختلف از جمله منازل، بخش های کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.

با پیشرفت علم و فناوری و روی کار آمدن دستگاه های درجه یک و اتوماتیک باعث شد تا پمپ های مخصوصی ساخته شود

یکی از بهترین آن می توان به الکتروپمپ استیل اشاره کرد.

امروزه بیشتر مناطق از جمله کارخانه های تولید کننده خوراکی و صنایع غذایی، مناطق نظامی، خانه، استخر، مکان های تجاری از این پمپ استفاده می کنند.

پمپ ذکر شده می تواند هر مقدار از آب را در کمترین زمان ممکن به محل مورد نظر پمپاژ نماید و دیگر نگرانی بابت کمبود آب نداشته باشید.

الکتروپمپ بشقابی

خرید و استفاده الکتروپمپ بشقابی در کشور رواج یافته که این موضوع بخاطر مشکلات کم آبی کشور است، گرچه قیمت مناسب آن در فروش بالای آن بی تاثیر نمی باشد.

با توجه به مشکل کم آبی چند دهه ی اخیر و شدت گرفتن ساختمان سازی در مناطق پرجمعیت نیاز به آب بیش از پیش احساس شده و برای تامین آن باید از وسایل کمکی بهره گرفت.

یکی از ملزوماتی که در تامین آب مورد نیاز خانوار بسیار پر کاربرد است، انواع پمپ های آب می باشد.

همانطور که می دانید افت فشار در انواع ساختمان های چند طبقه وجود داشته و استفاده از پمپ ضرورت پیدا می کند.

پمپ ها در انواع مختلفی تولید می شوند که یکی از پر مصرف ترین آن ها الکترو پمپ بشقابی است که در ادامه با مشخصات و بازار خرید و فروش آن بیشتر آشنا می شویم.

الکتروپمپ بشقابی

الکتروپمپ پمپیران

الکتروپمپ پمپیران یکی از معروف ترین شرکت های تولید پمپ های صنعتی و نیمه صنعتی در ایران برای آبرسانی به می باشد.

الکتروپمپ پمپیران از نمونه پمپ های فشار قوی هستند جهت آبرسانی و آبیاری و همچنین در ماشین های آتش نشانی وصنایع دارویی و غذایی مورد استفاده قرار می گیرند.

این شرکت معتبر دارای محصولاتی بسیار مختلف بوده و تنوع محصولات آن بسیار زیاد می باشد.

شرکت پمپیران محصولات خود را با بهترین استاندارد های موجود روز دنیا مطابق داده و تولیدات خود را به مراکز نمایندگی خود ارسال می کند. این شرکت همچنین محصولات مختلفی مثل موتور های شناور و همچنین پمپ های دو مکشه و نمونه شناور جریان و همچنین فشار قوی تولید می نماید.

الکتروپمپ پمپیران

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا