کسب و کار

تعمیرگاه عباسی مرکز تعمیر جک S5 در غرب تهران

خودروی جک S5 از شرکت چینی خودرو سازی جک، یکی از خودرو های محبوب در بازار ایران می باشد. اما این خودرو پس از مدتی استفاده دچار مشکلاتی می شود که این مشکلات در بسیاری از خودرو های دیگر نیز رایج می باشند. از این رو نیاز است که دارندگان این خودرو که ساکن تهران می باشند، به یک تعمیرگاه جک S5 در تهران دسترسی داشته باشند. 
تعمیرگاه عباسی ، تعمیرگاه جک در تهران می باشد که در زمینه تعمیرات تخصصی انواع خودروهای جک فعالیت می کند که می توانید سرویس و تعمیر خودروی چینی خود را به دست تکنسین های این مرکز بسپارید.

برخی از مشکلات رایج خودروی جک S5

۱.    خرابی و از کار افتادن باتری خودرو

از مشکلاتی که در خودروی جک S5 و دیگر خودرو ها نیز وجود دارد، خراب شدن و از کار افتادن باتری خودرو است. به طور طبیعی باتری خودرو باید بین ۲ تا ۳ سال عمر کند که این زمان معادل ۸۰ هزار کیلومتر می باشد. 
عوامل مختلفی وجود دارد که منجر به از کار افتادن باتری خودرو می شوند. یکی از این عوامل کاهش جریان الکتریکی در خودرو می باشد که باعث می شود شارژ باتری کاهش پیدا کند و عملکرد آن ضعیف شود.
علاوه بر کاهش جریان الکتریکی موارد دیگری همچون آسیب دیدن دینام خودرو، خراب شدن سنسور دمای باتری، سولفاته شدن و غیره نیز از عواملی هستند که منجر به خرابی و از کار افتادن باتری می شوند. 
جهت برطرف کردن این مشکل و یا جلوگیری از رخ دادن مشکلاتی که با از کار افتادن باتری در خودرو ایجاد می شوند، توصیه می شود هر چند وقت یک بار از خدمات سرویس های دوره ای استفاده کنید تا از اینگونه مشکلات مطلع شوید و یا آن ها را برطرف کنید. 
تعمیرگاه عباسی علاوه بر تعمیرات، ارائه دهنده خدمات سرویس های دوره ای خودرو نیز می باشد. شما می توانید با استفاده از خدمات این مرکز علاوه بر باتری، تمامی قسمت های خودروی خود را مورد بررسی قرار دهید و مشکلات آن را برطرف کنید.

۲.    لغزش گیربکس در گیربکس های اتوماتیک

خودروی جک S5 مانند دیگر خودرو های جک دارای دو نوع دنده دستی و اتوماتیک می باشد. در گیربکس های مشکل رایجی که وجود دارد لرزش و لغزش آن ها می باشد.
گیربکس های اتوماتیک که در واقع یک سیستم هیدرولیکی می باشند، از قسمت های مختلفی مانند واشر، آب بندی و غیره تشکیل شده است.
در صورتی که هر کدام از بخش های این گیربکس ها دچار مشکل شود، در عملکرد گیربکس اختلال ایجاد می شود و باعث ایجاد لرزش در آن می شود.
این مشکلات در گیربکس معمولا یا به صورت نشتی ایجاد می شوند؛ یا آن بخش به صورت کامل خراب می شود. 
توجه داشته باشید که در صورتی که از گیربکس به درستی نگهداری شود و مشکلی ایجاد نشود، این سیستم تا بیش از ۳۰۰ هزار کیلومتر را می تواند کار کند و دوام داشته باشد. بهتر است گیربکس خودوری خود را نیز به صورت دوره ای بررسی کنید تا در صورت وجود مشکل، آن را برطرف کنید.

۳.    خراب شدن دینام خودرو

از دیگر مشکلات رایج در خودرو ها از جمله خودروی جک S5، خراب شدن دینام خودرو می باشد. پس از اینکه خودرو روشن می شود، این وظیفه دینام است که تمامی سیستم های الکتریکی خودرو را روشن نگه دارد. همچنین وظیفه تامین شارژ باتری و ثابت نگه داشتتن آن نیز بر عهده دینام می باشد. اگر دینام خراب شود و یا به مشکلی بر بخورد، باتری خودرو از کار می افتد و به همراه آن مشکلات و اختلالات دیگری در خودرو ایجاد می شود. درصورتی که دینام خودروی شما خراب شده است با مراجعه به تعمیرگاه عباسی می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن آن را تعویض کنید.

۴.    لرزیدن فرمان خودرو

گاهی اوقات ممکن است در خودرو شاهد لرزش هایی از سمت فرمان باشید. این لرزش ها معمولا به دو شکل اتفاق می افتند. لرزش در فرمان خودرو یا در هنگام استارت زدن و روشن شدن خودرو ایجاد می شود؛ یا هنگامی که خودرو با سرعت بالا درحال حرکت است. لرزیدن فرمان در هنگام استارت زدن و روشن شدن خودرو به دلیل وجود مشکل در یاتاقان خودرو می باشد. اما اگر این لرزش در حین حرکت با سرعت بالا ایجاد شود، احتمالا مشکل از چرخ های خودرو است و که تعادل به خوبی در آن ها برقرار نشده است. توصیه می شود جهت بررسی دقیق این مشکل به تعمیرگاه مراجعه کنید تا علت اصلی این مشکل مشخص شود.

۵.    خراب شدن سیستم ترمز

به طور طبیعی سیستم ترمز خودرو همانند دیگر بخش ها پس از مدتی فرسوده می شود و در عملکرد آن اختلال ایجاد می شود.
ترمز ها برای توقف خودرو استفاده می شوند و نقش بیاری مهمی را در خودرو ایفا می کنند.برخی از علائمی که در هنگام خرابی سیستم ترمز در خودرو ایجاد می شوند شامل سوت کشیدن خودرو، نرم شدن پدال ترمز و غیره می باشد. در صورت وجود چنین علائمی در خودروی خود توصیه می شود هر چه سریع تر به تعمیرگاه مراجعه کنید و مشکل آن را برطرف کنید.

تعمیرات تخصصی انواع خودرو های چینی در تعمیرگاه عباسی

تعمیرگاه عباسی در تهران از مراکز معتبر در زمینه تعمیرات تخصصی انواع خودرو های چینی می باشد. تکنسین های تعمیرگاه عباسی با استفاده از قطعات یدکی اصل و با کیفیت قادر به برطرف کرن هرگونه مشکلی که برای خودروی چینی شما رخ دهد می باشند. از خدمات که این مرکز ارائه می دهد می توان به تعمیر گیربکس، تعمیر موتور، سرویس دوره ای، تعمیر جلوبندی و غیره اشاره کرد.
۰۹۱۲۸۱۷۲۷۸۱
www.abbasikhodro.com

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا