کسب و کار

تفاوت و مزایای برج تریتیوم وی آی پی با سایر پروژه های چیتگر

پروژه تریتیوم وی آی پی چیتگر یکی از پروژه های ساختمانی تریتیوم است که با سایر پروژه ها بسیار متفاوت بوده و دارای امکانات بی نظیری می باشد. برای بالا بردن اطلاعات درباره این پروژه لاکچری تریتیوم VIP لطفا تا پایان این نوشته با ما همراه باشید.

معرفی و آشنایی با پروژه مجلل تریتیوم vip

این برج ۹ بلوکی در قلب منطقه ۲۲ و نزدیک به پارک چیتگر واقع شده است و دسترسی خوبی به اتوبان، مراکز خرید، مراکز تفریحی و … دارد و زمین این پروژه در تملک سازمان مالی و دارایی است که به با همکاری شرکت نیکان سازه سدید ساخته می شود. برای آشنایی بیشتر با این پروژه و تفاوت آن با سایر پروژه ها، ادامه مطلب را بخوانید.

پروژه تریتیوم vip در یک موقعیت جغرافیایی عالی و منحصر به فرد در منطقه ۲۲ با هوای پاک و سالم در تمام طول سال در منطقه ای خوش آب و هوا با بهترین اتصال به بزرگراه های اصلی و دسترسی آسان به دریاچه چیتگر واقع شده است.

تریتیوم وی آی پی به ساکنین پروژه فرصتی عالی برای بهره مندی از فرصت های گردشگری و تفریحی زمین و جنگل منطقه ۲۲ چیتگری به بهترین شکل ممکن و در کمترین زمان ممکن با مقرون به صرفه ترین هزینه ها ارائه می دهد.

پروژه برج VIP تریتیوم کامل ترین و مجلل ترین پروژه شرکت نیکا سازه می باشد. تمام تجربیات ارزشمند قبلی در ساخت برج‌های تریتیوم VIP و سایر پروژه‌های ساختمانی، همه‌کاره‌ترین پروژه این مجموعه را با چشم‌اندازی جامع‌تر و به‌روزتر شکل داده است.

محل پروژه       

پروژه تریتیوم vip در شهرک گلستان تقاطع بلوار هوانیروز و بلوار گلها واقع شده است. این برج مجلل در میان برج های دریاچه زیبای چیتگر خواهد درخشید. طبقات کم، محوطه سازی، عرض های مشترک، امکانات رفاهی قابل توجه و بسیاری موارد دیگر گویای درخشش این پروژه و سودآوری سرمایه گذاری در آن است.

همچنین با توجه به قرار گرفتن پروژه تریتیوم در مرکز شهرک راه آهن، آپارتمان های این برج ها در آینده شاهد افزایش قیمت قابل توجهی خواهند بود و از نظر رشد قیمت، امکان افزایش قیمت برای سرمایه گذاران بیشتر خواهد بود. همچنین آپارتمان های این نقطه از منطقه ۲۲ تهران در حال حاضر جزو گران ترین آپارتمان های منطقه هستند.

امکانات عالی پروژه تریتیوم vip چیتگر

  • مجموعه آبی شامل استخر، سونا و جکوزی
  • سالن اجتماعات چند منظوره
  • مهد کودک و گیم نت
  • خدمات هتلینگ و خشکشویی (لاندری روم)
  • پارکینگ میهمان
  • کتابخانه
  • کافی شاپ
  • سیفتی باکس
  • کلینیک و مراکز خدماتی
  • سالن ورزشی
  • اتاق فرماندهی و اتاق آتش‌نشانی
  • دارای هلی پاد
  • ۹ لابی مرکزی با کنترل ۲۴ ساعته به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع
  • آسانسورهای پانوراما و باربر
  • دارای سیستم مدیریت هوشمند واحد BMS (کنترل از راه دور)
  • کارواش اختصاصی
برج باغ تریتیوم وی آی پی

توسعه دهنده پروژه  Tritium vip

برج های بلند و باشکوه تریتیوم از ضلع غربی دریاچه در منطقه ۲۲ تا ضلع شمالی شهید باقری و شهرک مروارید به چشم می خورد، این برج ها با طراحی خاص و کارکرد منحصر به فرد خود توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کنند. برندی که در منطقه ۲۲ تهران، کرج و پردیس حضور دارد و به تدریج در حال گسترش به شهرهای دیگر کشور است. یک برند لوکس که توسط یک سازنده مشهور ایجاد شده است.

پروژه تریتیوم VIP نیکان سازه سدید در شرق دریاچه چیتگر و در منطقه ۲۲ با تجهیزات و کارگاه های معدنی و در فاز اولیه ساخت و ساز قرار دارد.

شرکت فنی و مهندسی نیکان سازه سدید نامی شناخته شده با سابقه طولانی در طراحی، مبله و راه اندازی پروژه های ساختمانی با تکیه بر تجربه فراوان در ساخت برج های مسکونی و بالاترین کیفیت مصالح و استفاده از مدرن ترین ها در ساخت و ساز می باشد. این شرکت در منطقه ۲۲ آماده ساخت بزرگترین و زیباترین پروژه خود به نام برج باغ VIP Tritium یا پروژه  تریتیوم  vipاست.

شرکت نیکان سازه سدید پس از موفقیت بسیاری از پروژه های ساختمانی از جمله گروه تریتیوم (برج های یک تا چهار) اقدام به ساخت پروژه برج تریتیوم vip برای مشتریان خود کرد که نسبت به سایر پروژه ها برتری دارد.

قیمت فروش آپارتمان تریتیوم وی آی پی

آپارتمان های پروژه تریتیوم vip متری ۶۵ میلیون تومان قیمت پایه دارند که ۱۰ تا ۳۰ درصد آن به صورت نقدی، ۱۰ درصد با تنظیم و تحویل سند و مابقی به صورت اقساط طی ۴ سال پرداخت می شود.

در واقع فروش اقساطی این واحدها در دو بسته ارائه می شود. بسته ۳۰ درصد و بسته ۱۰ درصد. در بسته اول ۳۰ درصد پیش پرداخت، ۵ درصد هنگام تنظیم سند، ۵ درصد هنگام تحویل و ۶۰ درصد به صورت اقساط ۴۸ ماهه یا ۴ ساله پرداخت می شود. در بسته دوم ۱۰ درصد مبلغ پیش پرداخت، ۵ درصد در زمان تنظیم سند و مابقی به صورت اقساط ۶۰ ماهه یا ۵ ساله پرداخت می شود. بسته اول رایگان و بسته دوم ۴ درصد هزینه سالانه دارد.

قیمت پروژه برج باغ تریتیوم vip

قیمت واحدها در پروژه تریتیوم vip به صورت نهایی و پایه محاسبه می شود و در صورت خرید از طبقات بالاتر به ازای هر طبقه ۲ درصد به قیمت پایه اضافه می شود.

قیمت خرید واحدهای برج VIP تریتیوم قطعا از قیمت اصلی محاسبه می شود. چنانچه قرار باشد واحدی در طبقه فوقانی این برج خریداری شود به ازای هر طبقه ۲ درصد به قیمت پایه اضافه می شود. برای اطلاع بیشتر از جزئیات فرآیند پیش فروش برج لوکس دریاچه چیتگر می توانید با شرکت نیکان سازه سدید تماس حاصل فرمایید.

البته شرکت نیکان سازه سدید شرایط پرداخت متفاوت و جالبی را برای خریداران ارائه کرده است، برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت، شرایط پرداخت و همچنین آشنایی با املاک صدف از بهترین املاک منطقه ۲۲ تماس بگیرید.(۴۸۰۰۰۹۴۰-۰۲۱ )

 و اما تفاوت این پروژه با سایر پروژه ها

همانطور که اشاره کردیم، پروژه لاکچری تریتیوم vip، مانند سایر پروژه های تریتیوم، جلوه ای از لوکس را در منطقه ۲۲ ایجاد کرد. اما این پروژه قوی تر از سایر اعضای خانواده تریتیوم ظاهر شد و تفاوت های قابل توجهی با آنها وجود دارد. اولین مورد سیستم گرمایش و سرمایش این پروژه است که بر خلاف پروژه های دیگر دارای سیستم سرمایشی و همچنین واحدهایی با انواع بلوک ها و اندازه های مختلف می باشد که شرایط را برای خرید راحت فراهم کرده است. به عبارت دیگر افراد با هر سلیقه و بودجه ای می توانند در این پروژه سرمایه گذاری کنند. مورد دوم این است که مشاعات پروژه و فضای مشترک وسیع تر به ویژه مراکز تجاری رفاه بیشتری را برای ساکنین برج فراهم می کند.

همانطور که در بالا اشاره شد چنانچه سوالی دارید و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان و مشاورین باتجربه املاک مسکن صدف به شماره تلفن ۴۸۰۰۰۹۴۰-۰۲۱ تماس بگیرید و یا به وب سایت sadaf22.com مراجعه نمایید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا