کسب و کار

نقد و بررسی چری آریزو ۶

علاقه روزافزون مردم به کراس اوورها باعث شده تا بیشتر خودروسازان بر تولید و عرضه خودروهای درجه یک تمرکز کنند که همین امر باعث شده تا تنوع کمتری در سایر رده های خودرویی وجود داشته باشد.

به خصوص وقتی از سطح خودروهای ارزان قیمت و اقتصادی فاصله می گیریم، متوجه می شویم که اکثر گزینه های موجود در بازار یا SUV هستند یا سعی کرده اند خود را به نوعی با استفاده از عناصر آفرود مطابق با مدرنیته به خودروهای SUV گره بزنند. روش. در چنین شرایطی معرفی سدان های خانوادگی جدید خبر بسیار خوبی برای علاقه مندان به این کلاس از خودروها محسوب می شود.

خوشبختانه خودروسازان نگاه ویژه ای به این سگمنت دارند و پس از موفقیت در فروش چری آریزو ۵، تصمیم گرفتند شانس خود را با ارائه یک سدان زیباتر، لوکس و تا حدی کاملتر امتحان کنند که همین امر منجر به عرضه آریزو ۶. خودرویی که از بسیاری جهات به آریزو ۵ شباهت دارد و به دلیل پلتفرم و موتور یکسان، در نگاه اول محصولی مستقل و متفاوت به نظر نمی رسد، بلکه تغییراتی در گیربکس، طراحی، بهبود و بهبود تکمیل آپشن های خودرو به ما اجازه داد آریزو ۶ را انتخاب کنیم. اجازه دهید از آن به عنوان خودرویی برتر نسبت به برادرش یاد کنیم.

چری آریزو ۶ یک سدان نیمه لوکس چینی است که به دلیل طراحی خام و زیبا، کابین مدرن و خوش ساخت و آپشن های رفاهی و ایمنی مناسب، پتانسیل بالایی برای موفقیت در کشورمان دارد و توانسته نظر بسیاری را به خود جلب کند. دور برای جذب این محصول از موتوری مشابه آریزو ۵ استفاده می کند، اما به لطف گیربکس CVT بهبود یافته، شتاب بهتری دارد و اجازه نمی دهد در بحث قابلیت های حرکتی با کمبود خاصی مواجه شوید.

علاوه بر این فضای داخلی و صندوق عقب جادار و همچنین ارگونومی داخلی قابل قبول و مواد مرغوب نیز در افزایش جذابیت این خودرو تاثیر بسزایی داشت. البته در بین همه این نکات مثبت مشکلاتی وجود دارد. اول از همه بحث قیمت مطرح است که تا حدودی علاقه خرید آریزو ۶ را زیر سوال می برد به خصوص که نماینده چری در نسخه های دست دوم افت قیمت قابل توجهی را تجربه می کند. ضمن اینکه سدان جدید مدیران خودرو با وجود شتاب خوب، از نظر هندلینگ و ترمز وضعیت متوسطی دارد و در پیچ های تند (البته در سرعت های بالا) با مقداری کم فرمانی کنار می آید.

نه و در صندلی عقب گاهی ضرباتی احساس می شود. همچنین باید در نظر داشته باشید که آریزو ۶ یک خودروی توربو است و نسبت به خودروهای تنفس طبیعی به کیفیت سوخت و نگهداری دوره ای حساس تر است. با این حال خوشبختانه سال هاست که این موتور در کشور ما مورد استفاده قرار می گیرد و به نحوی سازگاری خود را با شرایط خاص ایران به اثبات رسانده است، بنابراین می توان امیدوار بود که در صورت برخورد صحیح با خودرو، بدون هیچ هزینه عجیبی دچار خرابی نشویم. به زودی. . علاوه بر این، گارانتی ۵ ساله (یا ۱۵۰۰۰۰ کیلومتر) و شبکه خدمات نسبتاً گسترده مدیران خودرو از این محصول پشتیبانی می کند که قلب مشتریان را قوی تر و مطمئن تر کرده است. برای خرید لوازم یدکی آریزو ۶ شرکتی در بازار تهران می توانید با فروشگاه دیجی کار در ارتباط باشید ۰۹۱۲۸۳۸۹۶۶۷ — ۰۲۱۳۶۰۵۸۴۴۲

می توان ظاهر خودروهای چینی را به دلیل اصالت نداشتن مقصر دانست، اما این نکته نیز یک مزیت بزرگ دارد و آن این است که شرکت های چینی خود را در محدودیت شکل خاصی نمی بینند و به همین دلیل آخرین مد خود را با هم هماهنگ می کنند. محصولات با آزادی بیشتر .

نقد و بررسی چری آریزو 6

 به عنوان مثال زمانی که طراحی داخلی خودروهای هیوندای مد بود، آریزو ۵ را بر اساس آن طراحی می کردند و اکنون در محصولات جدید چری شاهد مدل هایی از محصولات آئودی هستیم. این زبان طراحی جدید بسیار مدرن و زیبا است و صفحه های لمسی و پنل های موجود حس آشنایی با یک خودروی کاملا مدرن را القا می کند. از نظر کیفیت شرایط در مسیر درست قرار دارد و با کمی دلسوزی می توان وضعیت کابین آریزو ۶ را با کره ای ها مقایسه کرد. البته مسائلی بین این دو وجود دارد. به عنوان مثال، استفاده از بسیاری از تنظیمات لمسی به دقت بیشتری نیاز دارد (در مقایسه با انواع مکانیکی ساده) و این گاهی اوقات می تواند منجر به کنترل کمتر راننده هنگام رانندگی شود.

همچنین نقص هایی مانند تهویه مطبوع تک کانال و آینه مرکزی بدون سیستم الکتروکرومیک نیز برای این سطح قیمت کمی ناامید کننده به نظر می رسد. با این حال، در داخل کابین آریزو ۶، خود را با فضایی شیک و تقریبا راحت مواجه می‌شویم، آنقدر فریبنده که دیگر متوجه نگرانی‌های کوچک نمی‌شویم. از نظر فضا هم شرایط خوب است و ۴ سرنشین بزرگسال و یک کودک از نظر فضای پا و سر مشکلی در کابین نخواهند داشت. بعلاوه، صندوق عقب نسبتا جادار خودرو، تصورات ما را برای سفرهای خانوادگی آسان تر می کرد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا