متن طرح تفحص از سازمان اداری و استخدامی

جمعی از نمایندگان مجلس طرح تحقیق و تفحص از سازمان اداری و استخدامی را کلید زده‌اند و این طرح جهت بررسی به کمیسیون اجتماعی ارجاع شده است.


به گزارش روند بازار خبرگزاری تسنیم، ۴۰ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح تحقیق و تفحص از سازمان اداری و استخدامی را کلید زده‌اند و این طرح جهت بررسی تقدیم هیئت رئیسه مجلس شده است.

طرح تحقیق و تفحص از سازمن اداری و استخدامی برای ارزیابی به کمیسیون اجتماعی ارجاع شده و در دستورکار این کمیسیون قرار دارد.

طرح تفحص با حضور آقای لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی در کمیسیون اجتماعی بررسی خواهد شد و وی درباره محورهای تفحص از سازمان اداری و استخدامی توضیح خواهد داد که اگر توضیحات وی قانع کننده باشد تفحص از دستورکار خارج شده و در غیر این صورت طرح جهت بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود.

متن طرح تحقیق و تفحص از سازمان اداری و استخدامی به شرح‌ذیل است:

عنوان: تحقیق و تفحص از سازمان اداری و استخدامی کشور

شرح:
سازمان اداری و استخدامی کشور وظیفه مهم ساماندهی نحوه جذب و بکارگیری نیروهای موردنیاز دستگاههای اجرایی در چارجوب قانون و نظارت بر اجرای دقیق قانون مدیریت خدمات کشوری و سایر قوانین و دستورالعملهای مرتبط با حوزه امور اداری نظیر ماموریت و انتقال و انتصابات را دارد.
با توجه به لزوم بررسی نحوه انجام این ماموریتها و وظایف محوله، طرح تحقیق و تفحص از سازمان اداری و استخدامی کشور در محورهای ذیل ارائه میگردد.

خروج از نسخه موبایل