بورس

سود مجمع کدام شرکت‌های فعال در بورس بیشتر شد؟

سال مالی بسیاری از شرکت‌های فعال در بورس به پایان رسیده است و این شرکت‌ها در حال برگزاری مجامع سالانه خود هستند. کدام شرکت‌ها در این مجامع بیشتر سود دادند؟

به گزارش روند بازار بورس به نقل از تجارت‌نیوز، سال مالی بسیاری از شرکت‌های فعال در بورس به پایان رسیده و این شرکت‌ها در حال برگزاری مجامع سالانه خود هستند. کدام شرکت‌ها در این مجامع سود بیشتری دادند؟

سخزر

مجمع عمومی عادی سالیانه سیمان خزر با نماد سخزر برگزار شد. این شرکت با سرمایه ثبت شده ۵۰ میلیارد تومان به ازای هر سهم ۲۴۴ تومان سود خالص و ۲۲۶ تومان سود نقدی هر سهم محقق کرد.

سود انباشته سخزر در پایان دوره نیز ۱۲۵ میلیارد تومان ثبت شد.

حتوکا

شرکت حمل و نقل توکا، یکی دیگر از شرکت‌های فعال در بورس است که در مجمع عمومی عادی سالیانه خود به ازای هر سهم ۱۶۲ تومان سود خالص و ۲۵ تومان سود نقدی تعیین کرد. سرمایه ثبت شده شرکت ۳۳ میلیارد تومان و سود انباشته آن ۵۳ میلیارد تومان است.

غگیلا

مجمع عمومی عادی سالیانه شیر پاستوریزه پگاه گیلان منتهی به پایان سال ۱۴۰۰ برگزار شد. این شرکت فعال در بورس، در این دوره برای سهم ۴۵ تومان سود خالص و ۳۵ تومان سود نقدی محقق کرد.

سبجنو

همچنین سیمان بجنورد، به عنوان یکی دیگر از شرکت‌های فعال در بورس، مجمع عمومی عادی سالیانه خود را برگزار کرد. این شرکت با سرمایه ۳۹ میلیارد تومانی به ازای هر سهم ۵۶۵ تومان سود خالص و ۵۱۶ تومان نیز سود نقدی ثبت کرد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا