اقتصادی

ثبات به بازار طلا و سکه برگشته است؟

قیمت طلا و سکه در بازار به ثبات رسیده و تغییرات قیمتی در روزهای گذشته زیر ۱۰۰ هزار تومان است. آیا ثبات به بازار برگشته است؟

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت طلا تنها برای یک روز وارد کانال دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان شد و پس از آن به کانال دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برگشت. حدود دو تا سه هفته است که قیمت طلا در همین محدوده در حال تغییرات جزئی است.

قیمت طلا و سکه امروز شنبه 17 تیر 1402

قیمت سکه امامی هم در یک ماه گذشته در یک محدوده معین در نوسان بوده و در کانال ۲۸ و ۲۹ میلیون تومان تغییر می‌کند. امروز ۱۷ تیر ماه قیمت سکه امامی به ۲۸ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید که نسبت به هفته قبل نزولی است.

قیمت سکه بهار آزادی هم بدون هیچ تغییری در همان محدوده ۲۵ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان باقی ماند. قیمت نیم سکه با ۳۰ هزار تومان کاهش به ۱۵ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان رسید و قیمت ربع سکه هم ۱۰ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان بود. قیمت سکه گرمی هم ۶ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان شد.

پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که فعلا قیمت طلا و سکه در همین محدوده باقی بماند. چون قیمت دلار فعلا در کانال ۴۹ و ۵۰ هزار تومان در رفت و برگشت است و برای همین قیمت طلا و سکه هم کاهش و افزایش محسوسی نداشته است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا