اقتصادی

ثبت رکورد تازه مصرف بنزین/ اعلام جزییات

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد از ابتدای نوروز به‌طور میانگین روزانه ۱۲۰.۸ میلیون لیتر بنزین در کشور توزیع شده است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۶ درصد افزایش یافته است.

به گزارش روند بازار، براساس اطلاعات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، در روز دوشنبه، سیزدهم فروردین‌ماه ۱۰۴ میلیون لیتر بنزین در کشور توزیع شده است که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه پارسال، با ۹۳.۱ میلیون لیتر، ۱۱.۷ درصد افزایش یافته است.

برپایه این گزارش، از ابتدای نوروز تاکنون (یکم تا سیزدهم فروردین ۱۴۰۳) به طور میانگین روزانه ۱۲۰.۸ میلیون لیتر بنزین در کشور توزیع شده است که این حجم در مقایسه با مدت مشابه پارسال (یکم تا سیزدهم فروردین ۱۴۰۲) با ۱۱۳.۹ میلیون لیتر، ۶.۹ میلیون لیتر معادل ۶ درصد افزایش یافته است.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با هشدار درباره روند افزایشی مصرف سوخت، از هم‌وطنان خواست با مدیریت مصرف سوخت و رعایت موارد مربوط به مصرف بهینه، کارکنان این شرکت را در سوخت‌رسانی مطلوب به هموطنان یاری کنند.

در روز ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ (آخرین روز پارسال)، بیش از ۱۵۲ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شد که این عدد رکوردی بی‌سابقه‌ در مصرف بنزین سراسر کشور به‌شمار می‌آید.

منبع
خبرآنلاین

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا