کسب و کار

ثروتمند شدنم بر سر زبانها افتاد

هیچ کس نمی تواند به تنهایی یک سمفونی را اجرا کند، برای این کار به یک گروه ارکستر کامل نیاز است. اغلب ما از خود و توانایی هایمان غافلیم، من با قابلیت های خود در جریان تجارت آشنا شدم که سود بی نظیری را برایم به همراه داشت. در ادامه دوست دارم شما را با محصولات درجه یک خود آشنا کنم.

نایلون گلخانه مشکی

ساخت نایلون گلخانه مشکی یا پلاستیکی آسان برای کشاورزان و باغداران فرصتی ایجاد می کند تا به راحتی و با صرفه جویی درهزینه های خود نهال هایی که قرار است بعدا در باغ ها و مزارع کشت شود را پرورش دهند همچنین مکانی فراهم می کند تا برخی از میوه ها و گیاهان تابستانی که در فصول سرد رشد نمی کنند با گرفتن نور کافی فرصت رشد داشته باشند و زنده بمانند. البته این نکته را هم یادآور شویم که برای داشتن گلخانه همیشه سبز و پربار از گلدان‌های خودآبیاری، سیستم‌های قطره‌ای خودکار و سیستم‌های تهویه خودکار، استفاده کنیم و با این کار توانایی گلخانه خودمان را برای نگهداری هرچه بهتر گیاهان افزایش دهیم.

نایلون گلخانه ای شفاف

برای ساخت گلخانه با نایلون گلخانه ای شفاف یا پلاستیک چه مواردی را باید در نظر بگیریم؟ آیا از هرنوع نایلونی می توانیم استفاده کنیم؟ مسلما خیر!! پلاستیک یا نایلونی که برای ساخت گلخانه استفاده می شود دارای ویژگی ها و شرایط خاصی هستند و با هر نایلونی نمی شود گلخانه ساخت برای اینکه بهترین نایلون جهت نصب نایلون گلخانه یا پلاستیک گلخانه ای را انتخاب کنیم باید به یک سری موارد مثل آب و هوای محیطی که قرار است گلخانه در آن ساخته شود، نوع گلخانه و اندازه گلخانه برای گیاهانی که قرار است در آن پرورش یابند، دوام نایلون و قیمت آن توجه کنیم.

نایلون گلخانه ای شفاف

نایلون گلخانه متری

باغداران و کشاورزانی که به تازگی قصد دارند برای ساخت گلخانه اقدام کنند با انواع مختلفی از نایلون گلخانه متری و پلاستیک های گلخانه ای در بازار مواجه می شوند از پنل های ضخیم و محکمی که حتما نیاز به قاب گلخانه ای محکم دارند تا رول های انعطاف پذیر و فیلم های نایلونی برای پوشش گلخانه های گنبدی یا حلقه ای. در خیلی از کشورها در حیاط خانه گلخانه های حلقه ای می سازند که نیازی به گرفتن مجوز ندارند ولی اگر شما قصد ساخت این گلخانه ها را در حیاط منزل خود دارید حتما برای ایمنی کار با یک مهندس متخصص در این زمینه مشورت کنید. توانایی نایلون یا پلاستیک در ورود نور و در عین حال محافظت از گیاهان در برابر عناصرمضر، آن را به یک ماده مناسب برای ساخت و پوشش گلخانه تبدیل کرده است با این حال انواع مختلف پلاستیک مزایا و ملاحظات خاص خود را دارند. با ما همراه باشید تا شما را با انواع مختلف موادی که برای ساخت نایلون های گلخانه استفاده می شوند آشنا کنیم.

پلی اتیلن (Polyethylene): رایج ترین نوع پلاستیکی که برای ساخت گلخانه هایی با جانب های نازک استفاده می شود، پلی اتیلن یا “پلی” می باشد، از این ماده برای ساخت انواع گلخانه های کشاورزی، تجاری و خانگی استفاده می شود، از ویژگی های این نایلون می توانیم به مقرون به صرفه بودن آن اشاره کنیم و این که این نایلون ها در رول های بزرگ برای اتصال به قاب های بیرونی گلخانه ها عرضه می شوند.

نایلون گلخانه متری

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا