اجتماعی

جاده‌های شمال مسدود شد؟

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از اعمال منع تردد در مسیر جنوب به شمال محور هراز خبر داد.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، احمد شیرانی در گفتگو با ایسنا در گفت: دقایقی پیش محدودیت اعمال شده در مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال رفع شده و تردد در هر مسیر در حال انجام است.

وی ادامه داد: همچنین محدودیت تردد در محور هراز اعمال شد و تردد کلیه وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال محور هراز از محدوده رودهن به سمت آمل بعلت حجم بالای تردد و تخلیه بار ترافیکی تا اطلاع بعدی ممنوع شد.

فریبا گودرزی کارشناس هواشناسی گفت: امروز شنبه در نواحی شمال غرب و سواحل غربی دریای خزر و استان های زنجان، قزوین و تهران بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

به گفته گودرزی، بارش‌ها کماکان تا چند روز ادامه دارد.

طبق اعلام سازمان هواشناسی امروز شاهد بارش‌ در بخش‌هایی از جنوب غرب، غرب، مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و به تدریج برای شرق، جنوب و جنوب شرق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد همراه با خیزش گرد و خاک بودیم.

سازمان هواشناسی ، ضمن تمدید اعتبار هشدارهای زرد و نارنجی صادر شده در چند روز گذشته درباره استان تهران اعلام کرده احتمال وزش بادهای شدید ناگهانی و بارش های پراکنده همچنان در این استان وجود دارد.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) محدوده های شهرستانک، گرماب، حسنکدر، گچسر، پل زنگوله، سیاه بیشه و میانک و مسیر(شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا میانک و محدوده های مجلار و سیاه بیشه ترافیک سنگین است.

همچنین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل زیار تا آب اسک و مسیر(شمال به جنوب) محدوده رینه ترافیک سنگین است.

کارشناس مرکز مدیریت‌ راه‌های کشور محور مسدود شریانی را ریگان – ایرانشهر اعلام کرد و افزود: محورهای گنجنامه – تویسرکان، سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، پونل – خلخال، وازک – بلده، هشتگرد – طالقان و لاسم – ارجمند دارای انسداد فصلی هستند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا