کسب و کار

جدید ترین لیست قیمت سینی کابل در پاییز ۱۴۰۲

به جرات میتوان گفت سیم کشی برق یکی از مهم ترین بخش های هر پروژه ساختمانی و صنعتی به شمار میرود. نظم دهی به سیم و کابل ها در این پروژه ها از اهمیت شایانی برخوردار است. افزایش ایمنی از دیگر نکاتی است که باید در این سیستم ها در نظر گرفت. سینی کابل یکی ازکاربردی ترین تجهیزاتی است که میتوان در این زمینه استفاده نمود. در ادامه مطلب از زوایای مختلف به بررسی این تجهیزات میپردازیم.

سینی کابل چیست؟

سینی کابل نوعی سیستم پشتیبانی محسوب میشود که میتواند تمام سیم و کابل های برق را در پروژه های مختلف ساپورت کند. استفاده از این تجهیزات باعث نظم دهی به سیستم های سیم کشی و کابل کشی میشود و ایمنی آن ها را نیز افزایش می دهد.

این سینی ها دارای انعطاف پذیری بالایی هستند و باعث سهولت در انجام پروسه های سیم کشی و کابل کشی میشوند. گذشته از آن استفاده از این تجهیزات باعث کاهش هزینه های پروژه خواهد شد.

این تجهیزات در سایزهای متفاوتی تولید میشوند و همین موضوع باعث شده که برای سازه های مختلف قابل استفاده باشند. تعداد و سایز مناسب این سینی ها بر اساس تعداد سیم و کابل ها تعیین میشود. این تجهیزات گزینه های مناسبی برای استفاده در محیط هایی هستندکه احتمال آتش سوزی در آن ها زیاد است.

قیمت سینی کابل

قیمت سینی کابل

قیمت سینی کابل با توجه به سایز سینی و نمره ورق متغیر می باشد ، اما در بخش پایین جدول به روز قیمت سینی کابل بر اساس قیمت های سایت تهران سینی کابل درج شده است.

سایز سینی کابلورق نمره ۰/۷ورق نمره ۱ورق نمره ۱/۲۵ورق نمره ۱/۵
سینی سایز ۵ CM۶۶۰/۰۰۰ ریال۷۳۰/۰۰۰ ریال۱/۰۴۰/۰۰۰ ریال۱/۲۱۰/۰۰۰ ریال
سینی سایز ۱۰ CM۹۱۰/۰۰۰ ریال۱/۰۱۰/۰۰۰ ریال۱/۴۰۰/۰۰۰ ریال۱/۶۵۰/۰۰۰ ریال
سینی سایز ۱۵ CM۱/۱۵۰/۰۰۰ ریال۱/۳۰۰/۰۰۰ ریال۱/۸۰۰/۰۰۰ ریال۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال
سینی سایز ۲۰ CM۱/۴۰۰/۰۰۰ ریال۱/۵۵۰/۰۰۰ ریال۲/۱۵۰/۰۰۰ ریال۲/۴۵۰/۰۰۰ ریال
سینی سایز ۲۵ CM۱/۷۰۰/۰۰۰ ریال۱/۸۵۰/۰۰۰ ریال۲/۵۶۰/۰۰۰ ریال۲/۹۰۰/۰۰۰ ریال
سینی سایز ۳۰ CM۱/۹۵۰/۰۰۰ ریال۲/۱۵۰/۰۰۰ ریال۲/۹۰۰/۰۰۰ ریال۳/۳۰۰/۰۰۰ ریال
سینی سایز ۴۰ CM۲/۴۵۰/۰۰۰ ریال۲/۷۰۰/۰۰۰ ریال۳/۷۰۰/۰۰۰ ریال۴/۲۰۰/۰۰۰ ریال
سینی سایز ۵۰ CM۲/۹۵۰/۰۰۰ ریال۳/۲۵۰/۰۰۰ ریال۴/۴۵۰/۰۰۰ ریال۵/۰۵۰/۰۰۰ ریال
سینی سایز ۶۰ CM۳/۴۵۰/۰۰۰ ریال۳/۸۰۰/۰۰۰ ریال۵/۲۰۰/۰۰۰ ریال۵/۹۰۰/۰۰۰ ریال

بهترین نوع سینی کابل چه ویژگی هایی دارد؟

این تجهیزات بر اساس پارامترهای مختلفی دسته بندی میشوند و هر یک از آن ها ویژگی های منحصر به فردی دارند. بهترین نوع این تجهیزات باید دارای ویژگی هایی باشد که در ادامه آن ها را بیان میکنیم.

این سینی ها باید از مقاومت زیادی در برابر ضربه و فشار برخوردار باشند.

دوام و ماندگاری بالایی داشته باشند و در برابر عوامل محیطی مثل زنگ زدگی و خوردگی مقاومت خوبی از خود نشان دهند.

نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری داشته باشند.

از نظر ابعاد از تنوع بالایی برخوردار باشند.

سینی کابل گالوانیزه و انواع آن

بهترین نوع سینی های کابل از ورق های گالوانیزه ساخته میشوند. این سینی ها به دلیل مقاوم سازی با پوشش گالوانیزه دوام و طول عمر بالایی دارند. پوشش گالوانیزه باعث میشود که این تجهیزات در برابر عوامل آسیب زننده محیطی مقاومت خوبی از خود نشان دهند. در ادامه انواع این سینی ها را بررسی میکنیم.

سینی کابل گالوانیزه سرد

در این مدل پس از پایان پروسه سوراخکاری و برشکاری روی ورق های گالوانیزه اقدام به خم سازی این محصولات می کنند و آماده بسته بندی می گردند.

سینی کابل گالوانیزه گرم

در این نوع سینی ها پس از فرایند برشکاری، سوراخکاری و خم کاری، آن ها را وارد وان های اسید شویی می کنند. در این وان ها پروسه گالوانیزاسیون روی این تجهیزات انجام میشود. این مدل ها از مقاومت بسیاری زیادی در برابر خوردگی برخوردار هستند.

مزایای استفاده از سینی کابل

مزایای بسیاری که این تجهیزات دارند باعث شده که کاربردهای گسترده ای داشته باشند. در ادامه این مزایا را بیان میکنیم:

این محصولات غیر قابل اشتعال هستند و با خیال راحت میتوانید از آن ها در پروژه های مختلف استفاده کنید.

قیمت پایین این سینی ها نسبت به کارایی که دارند از دیگر مزایای آن ها محسوب میشود.

این تجهیزات وزن سبکی دارند به همین دلیل در محیط ها و سازه های مختلف میتوان از آن ها استفاده کرد.

از دیگر مزایای این محصولات طول عمر و مقاومت بسیار بالای آن ها است.

این تجهیزات تنوع زیادی دارند و این موضوع باعث شده که افراد بتوانند بر اساس شرایط پروژه نوع مناسب آن ها را خریداری کنند.

نحوه عملکرد سینی کابل در ساختمان

همانطور که پیش تر بیان شد این تجهیزات از سیم و کابل ها محافظت می کنند. این سینی ها به گونه ای طراحی میشوند که می توانند حداکثر محافظت را در سیستم های سیم کشی و کابل کشی ساختمان ها ایجاد کنند.

این محصولات در بخش زیرین خود دارای شکاف هایی هستند که تهویه مناسبی را فراهم میسازند. این تهویه موجب میشود که گردش هوا در سیم و کابل ها صورت بگیرد.

از این تجهیزات برای نظم بخشیدن به سیم و کابل ها در پروژه های ساختمانی به وفور استفاده میشود. به هم ریختگی و پراکندگی سیم و کابل ها در این پروژه ها میتواند خطراتی را به همراه داشته باشد.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت سینی کابل

قیمت این تجهیزات کاربردی به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به شرح آن ها میپردازیم:

ابعاد

این تجهیزات در ابعاد گوناگونی تولید میشوند. واضح است که هر چقدر ابعاد این سینی ها بزرگ تر باشد به متریال بیشتری برای ساخت نیاز دارند. این موضوع باعث میشود که قیمت های بالاتری نیز داشته باشند.

جنس

برای ساخت این تجهیزات از متریال مختلفی استفاده می کنند که هر کدام از آن ها قیمت های متفاوتی دارند. این مواد اولیه بر اساس جنسی که دارند می توانند گران تر یا ارزان تر باشند.

برند تولید کننده

برندهای متعدی در بازار هستند که به  تولید سینی کابل میپردازند. این برندها بر اساس هزینه های مرتبط با فرایند تولید محصولاتشان قیمت های متفاوتی را برای آن ها در نظر می گیرند.

استانداردها و محدودیت های فنی

این تجهیزات باید دارای استانداردهای لازم باشند. از آن گذشته همه مقررات فنی ارتباطی مثل  NEMA باید در آن ها رعایت شده باشد. بعضی از این استانداردها و نیازهای فنی در قیمت نهایی این محصولات تاثیر دارند.

برای خرید سینی کابل با بهترین قیمت از تولید کننده همین حالا با مجوعه تهران سینی کابل در تماس باشید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا