کسب و کار

۵ تولید کننده معتبر سینی کابل گالوانیزه در تهران

همه ما شاهد رشد چشمگیر و اجرای ابتکارات متعدد در اکثر کشورهای صنعتی از جمله ایران در زمینه های مختلف هستیم. اجرای پروژه های بزرگ به توسعه بخش های تولید، نیرو و زیر ساخت‌های عمومی کمک زیادی می کند. در این بازار سینی کابل که به عنوان یک صنعت کمکی طبقه بندی می شود، از گسترش این بخش ها سود زیادی می برد. به همین دلیل است که فهرست رو به رشدی از تولیدکنندگان سینی کابل را در کل دنیا داریم که سازنده انواع سینی کابل با کیفیت هستند.

لیست تولید کنندگان برتر سینی کابل گالوانیزه در تهران

۱- شرکت سینی کابل ایرانیان

این شرکت که در سال ۱۳۹۰ کار خود را شروع کرده است، و امروزه یکی از برترین تولید کنندگان سینی کابل در ایران در تولید سینی های کابل و اتصالات به شمار میرود. سینی کابل ایرانیان یک شرکت مورد نیاز و مورد اعتماد شناخته شده برای قابلیت ها، نوآورانه، قیمت مناسب و به صرفه تولید سینی های کابل با کیفیت استثنایی، تحویل به موقع و نیز اطمینان خریداران است.

سینی کابل ایرانیان تولید کننده و تامین کننده طیف وسیعی از سینی کابل گالوانیزه، نردبان کابل، ترانکینگ، لوله فولادی، لوله فلکسیبل، جعبه تقسیم، پریز کف خواب و لوازم جانبی و اتصالات مرتبط با آن است. همگی این تولیدات کاربرد گسترده ای در صنایع متنوع دارند. محصولات ایرانیان با نظارت متخصصان تولید می شود. همچنین از مواد اولیه درجه یک مانند استیل ضد زنگ و پوشش های ایده آل همانند گالوانیزه و گالوانیزه گرم در ابعاد متنوع در طراحی و تولید سینی کابل استفاده می کنند.

ایرانیان تولید کننده انواع سینی کابل گالوانیزه سرد و گرم با بیش از ۱۰ سال سابقه مستمر در بازار لاله زار تهران است.  به طور کلی قیمت سینی کابل گالوانیزه در تولیدی ایرانیان حدوداً از ۲۲۰.۰۰۰ ریال شروع، و تا سقف ۵.۷۸۷.۰۰۰ ریال میتواند باشد.

۲- سینی کابل کرمان نیرو

شرکت سینی کابل کرمان نیرو با اتکا به دانش روز و تجربه و با استفاده از امکانات و توان بالای مهندسی در زمینه تولید: سینی کابل، لوله های فولادی برق، زانو سینی کابل لوله های شلاقی (فلکسیبل) و متعلقات آنها مشغول به فعالیت است. از جمله شرکت هایی که کرمان نیرو افتخار همکاری با آنها را داشته عبارتند از: پارسی فیدار پایدار و کارمانیا و ساترآپ، برج سازان رامتین و پروژه در سایت های مختلف پتروشیمی (عسلویه) و شرکت پالایش نفت بندرعباس است.

برترین تولید کنندگان سینی کابل در تهران

۳- تولیدی سینی کابل پارسیان

مجتمع تولیدی و صنعتی سینی کابل پارسیان، در سال ۸۷ با هدف تولید انواع سینی های کابل، لوله های گالوانیزه و لوله های فلکسیبل آغاز بکار کرده است. با تکیه بر امکانات خود و با در اختیار داشتن همکاران آموزش دیده و دستگاه های هیدرولیک و اتوماتیک CNC پیشرو در زمینه تولید انواع سینی کابل فلزی و نردبان کابل فلزی، سی چنل (سی ریل) و ریلهای فلزی (محافظ کابل و غیره) با ضخامت های مختلف به صورت گالوانیزه (گرم و سرد) و نیز انواع لوله های برق فلزی است.

۴- شرکت سپکو

شرکت سپکو با بیش از ۱۸ سال سابقه درخشان در صنعت تولید تجهیزات برق صنعتی شامل سینی کابل گالوانیزه گرم، نردبان کابل و انواع لوله های فولادی برق با کلیه اتصالات و تجهیزات مربوطه، منابع مناسب و به روز، دارای سوابق درخشان در این صنعت است. همچنین این شرکت دارای ۳ استاندارد بین المللی در زمینه ایمنی و بهداشت و محیط زیست و مدیریت کیفیت است که نشانگر تعهدات، حس مسئولیت و انگیزه این سازمان در جهت کسب رضایت مشتریانش است.

خرید سینی کابل گالوانیزه در تهران

۵- شرکت الکترو آرین صنعت

گروه الکترو آرین صنعت با سابقه طولانی و حضور مستمر در مرکز برق تهران و دارنده پروانه بهره برداری از وزارت صنعت، معدن و تجارت و نشان استاندارد از سازمان ملی استاندارد ایران تولید کننده پیشرو و متخصص در سیستم های مدیریت کابل است. سینی کابل، نردبان کابل، ترانکینگ زمینی، لوله فولادی برق، لوله فلکسیبل، جعبه تقسیم، سیستم های نگهدارنده و تمام متعلقات سیستم های مدیریت کابل با استفاده از ماشین آلات تمام اتوماتیک و پیشرفته بر اساس استاندارد روز دنیا توسط این واحد صنعتی تولید می گردد.

نصب سینی کابل گالوانیزه بهترین راه حل برای مدیریت سیم و کابل‌ها

سینی های کابل معمولا با کمک مواد مختلفی نظیر آلیاژهای متعدد آلومینیوم، فولاد و فولاد ضد زنگ تولید می شود. همچنین در طیف گسترده ای از پوشش ها از جمله گالوانیزه، پیش گالوانیزه، گالوانیزه گرم و کامپوزیت های تقویت شده با فایبرگلاس تولید و به بازار عرضه می شود.

از بین این پوشش ها بهترین و پرکاربردترین نوع آن گالوانیزه است. در فرآیند گالوانیزه کردن سینی کابل، فولاد از طریق الکترولیز با فروبردن فولاد در حمامی از نمک روی با روی پوشانده میشود. ترکیبی از کربنات ها، هیدروکسیدها و اکسید روی، یک لایه محافظ برای محافظت از خودِ روی تشکیل می دهد. در این روش مقاومت سینی کابل گالوانیزه در برابر خوردگی رابطه مستقیمی با ضخامت پوشش و سختی محیط دارد.

کلیدی ترین نقاط مثبت گالوانیزه کردن سینی کابل شامل موارد زیر می شود:  

  1. مقرون به صرفه است.
  2. از سینی کابل در برابر طیف گسترده ای از مواد شیمیایی محیطی محافظت می کند.
  3. از استحکام و دوام بالا برخوردار است.
  4. عمر و ماندگاری بیشتری نیز دارد.

در نهایت

مدیریت کابل یک جنبه مهم در هر محل کاری است. کابل های نامرتب و درهم نه تنها می توانند باعث ناراحتی چشم شوند، بلکه می توانند خطرات ایمنی را نیز ایجاد کنند و باعث مشکلات اتصال شوند. سیستم های سینی کابل با ارائه روشی امن و سازمان یافته برای مدیریت کابل ها، راه حلی عملی برای این مشکل ارائه می دهند.  

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا