اجتماعی

جزئیات طرح ترافیک ویژه خبرنگاران اعلام شد

مدیر روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک، جزئیات طرح ترافیک ویژه خبرنگاران را برای سال ٩٩ تشریح کرد.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری مهر، علی عالی در توضیح اطلاعیه منتشر شده در خصوص وضعیت طرح ترافیک خبرنگاران برای سال ٩٩ گفت: از تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ لغایت پایان روز ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ آن دسته از خبرنگاران که وضعیت “در حال بررسی” در روبروی اسم شأن نمایش شده است مهلت دارند با مراجعه به حساب کاربری خود در سامانه‌ی «تهران من» (بخش ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران) نسبت به ویرایش و بارگذاری مدارک لازم کنند.

وی با تاکید بر اینکه نمایش وضعیت “در حال بررسی” در روبروی اسم خبرنگاران محترم صرفاً به معنی نقص مدرک یا مدارک می‌باشد، تصریح کرد: نمایش این وضعیت به معنای تأیید و یا عدم تأیید نام خبرنگاران در سهمیه سال ۹۹ نیست.

مدیر روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک با بیان اینکه سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران تا اعلام رسمی سهمیه‌های جدید در سال ۹۹ دارای اعتبار است گفت: پایان زمان اعلام شده (۲۱ تیر ماه) صرفاً پایان امکان ویرایش و تکمیل مدارک در سامانه است و به منظور لحاظ شدن سهمیه‌های جدید خبرنگاران نیست.

عالی تاکید کرد: تخصیص سهمیه خبرنگاران از سوی کمیته‌ای ٧ نفره متشکل از معاونت حمل و نقل و ترافیک ٢ نفر نماینده از کمیسیون عمران و حمل و نقل و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد، انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران، انجمن صنفی رسانه‌های غیر دولتی و انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران در حال انجام است و نتایج آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

مدیر روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک در پایان خاطرنشان کرد: پس از اعلام تخصیص سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران، تخصیص کارت بلیط مترو هم صورت خواهد گرفت که جزئیات آن نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا