اقتصادی

حساب سازندگان طرح اقدام مسکن ملی شارژ شد

عضو هیئت‌مدیره بانک تخصصی بخش مسکن از واریز ۲ هزار و ۸۴۰ میلیارد تومان از محل آورده متقاضیان به حساب سازندگان در راستای اجرای طرح اقدام ملی مسکن خبر داد.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، محمدحسن علمداری اظهار کرد: تعداد افتتاح حساب متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن بدون احتساب حساب‌های فسخ‌شده حدود ۲۳۷ هزار نفر است.

وی افزود: میزان واریز وجوه مبالغ ۸ هزار و ۶۴۰ میلیارد تومان است که از این میزان ۲ هزار و ۸۴۰ میلیارد تومان برای احداث پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن به حساب سازندگان واریز شده است.

به گفته عضو هیئت مدیره بانک تخصصی بخش مسکن در حال حاضر ۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان نیز در حساب بانک است و به تدریج با پیشرفت فیزیکی و آغاز احداث به پروژه‌ها تخصیص خواهد یافت.

علمداری با اشاره به اینکه بانک از محل تسهیلات ۲۴۴ میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت کرده افزود: در مجموعه هزار و ۱۵۵ پروژه طرح اقدام ملی مسکن به تعداد ۶۲ هزار و ۴۹۳ واحد معرفی شده که تعداد ۱۵ هزار و ۱۰۲ واحد قراردادهایشان منعقد شده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا