اجتماعی

حق بیمه هر دانش آموزان ۳۰۰ هزار ریال

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: امسال حق بیمه برای هر نفر در سال ۳۰۰ هزار ریال تعیین شده است.


به گزارش روند بازار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: طبق تفاهم نامه منعقده با یک شرکت سهامی بیمه در خصوص بیمه حوادث و درمان دانش آموزی، حق بیمه برای هر نفر در سال ۳۰۰ هزار ریال تعیین شده است.

هزینه بیمه دانش آموزی

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: طبق تفاهم نامه منعقده با یک شرکت سهامی بیمه در خصوص بیمه حوادث و درمان دانش آموزی، حق بیمه برای هر نفر در سال ۳۰۰ هزار ریال تعیین شده است.

امین سلیمانی افزود: در ابتدای سال تحصیلی به صورت علی الحساب مبلغ ۹۰ هزار ریال از دانش آموزان مدارس اخذ شده است که مابقی مبلغ توسط مدارس از دانش آموزان اخذ خواهد گردید.

وی گفت: پوشش بیمه حوادث برای کلیه فرهنگیان و دانش آموزان ضروری است و ادارات مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان موظف به پیگیری ثبت نام دانش آموزان برای بیمه حوادث می‌باشند.

سلیمانی خاطر نشان کرد: در راستای بهره مندی تمامی بیمه شدگان از مزایای این پوشش بیمه‌ای مقرر شد شرکت بیمه گر ضمن ارائه کارت عضویت الکترونیکی با خلاصه تعهدات قرارداد، خسارات بیمه شدگان را به شماره شبای ثبت شده در سامانه الکترونیکی پرداخت نماید.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بیمه نامه مذکور شامل بیمه نامه مسئولیت مدنی می‌باشد نیاز به ابتیاع (خرید) مجدد و مجزا برای بیمه مسئولیت توسط واحد‌های آموزشی نمی‌باشد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا