کسب و کار

حوله خشک کن از کجا بخرم؟

حوله خشک کن ها از جمله وسایل کاربردی و نوعی از رادیاتور کوچک هستند که برای خانه های امروزی بسیار نیاز است. انواع حوله خشک کن حمام از متریال گوناگونی تولید شده است که در قیمت حوله خشک کن تاثیرگذار است. از این رو در زمان خرید حوله خشک کن باید با توجه به نیاز خود دست به انتخاب زده و این سوال که بهترین مارک حوله خشک کن از کجا بخرم، دغدغه تان باشد. از این رو در این مطلب قصد داریم تا شما را بیشتر با این محصول آشنا کرده و در پاسخ این پرسش شما را راهنمایی کنیم.

حوله خشک کن ها (towel dryer) که یک نوع از رادیاتور به حساب می آیند برای گرم کردن محیط منزل استفاده می شوند. حوله خشک کن حمام از یک سری لوله هایی ساخته شده است که آب در آن جریان دارد و آب جریانی توسط حوله خشک کن گرم می شود و محیط اطراف توسط آب گرم موجود در لوله ها گرم می شود.قیمت حوله خشک کن با توجه به متریال استفاده شده، کیفیت ساخت، سایز و اندازه، نحوه نصب دستگاه، قدرت در تولید هوای گرم، عمر مفید، تعداد لوله های استفاده شده در دستگاه و … متفاوت است. اگر با وجود این نوع معیارها، نرخ حوله خشک کن تعیین شود، منصفانه می باشد. در غیر این صورت قیمت محصول بیش از میزان عملکردش خواهد بود و مقرون به صرفه نیست. 

انواع حوله خشک کن ها جدای زدودن رطوبت از حوله، قابلیت خشک کردن حوله و لباس های کوچک را در فضای حمام، آشپزخانه و سرویس بهداشتی دارد. به همین دلیل به آن ها به دید یک سیستم گرمایشی در این نوع فضاها نگاه می کنند.

حوله خشک کن برقی نمونه ای از آن است که که به آسانی می توان آن را در فضای که نیاز است، نصب کنید و از این حوله خشک کن مدرن بدون استفاده از سیستم حرارت مرکزی ساختمان، استفاده کنید. از انواع دیگر towel dryer می توان به حوله خشک کن آلومینیومی اشاره کرد که از ورقه های آلومینیومی ساخته شده که به دلیل بالا بودن رسانایی بالای آلومینیوم، داشتن جلوه زیبا و خاصیت ضدزنگ بسیار محبوب است.

از جمله جنس های دیگر تولید شده، حوله خشک کن استیل است که موجب دو برابر کردن زیبایی دکوراسیون داخلی شما می شود. این نوع محصول جدید و پرفروش از ساختار بیرونی با استیل مقاوم، ضد زنگ و درخشان ساخته شده است. البته اگر شما به دنبال خرید حوله خشک کن حمام هستید که دارای مقاومت بالای در برابر ضربه و فشار باشد، رادیاتور فولادی انتخاب خوبی است. البته باید برای جلوگیری از زنگ زدگی از داخل آبکاری شده باشد.

شما در زمان خرید حوله خشک کن حمام با انواع برندها روبرو می شوید که بدون شک تمامی دارای کیفیت واحدی نیستند. هنگامی که ساختن این محصول شروع شد و اولین نمونه های آن راهی بازار شدند، اکثر سازندگان رادیاتور برای تولید آن اقدام کردند. از این رو انواع برند و مارک ها راهی بازار شدند و انتخاب حوله خشک را در بین انواع برند گوناگون دشوار کردند.

از بهترین مارک حوله خشک کن حمام می توان به حوله خشک کن بوتان اشراره کرد که از جمله برندهای است که براساس فناوری ایتالیا تولید شده و دارای استاندارد ملی ایران و نشان کیفیت اروپا هستند. از جمله ویژگی های آن می توان به توان حرارتی بالا، دوام و طول عمر بالا، مقاومت بالا در برابر خوردگی، انتقال سریع و یکنواخت دما است. این نوع از زمان تولید به مدت ۵ سال ضمانت داشته و در طرح و اندازه های گوناگون است. مارک شناخته شده دیگر، حوله خشک کن ایران رادیاتور است که بیشتر جنس آن ها از فولاد بوده و رنگ پوشش اولیه آن اپوکسی پلی استر است و دارای تعداد پره گوناگون است. از جمله ویژگی های آن می توان ظاهر زیبا و گرمایش بالای آن اشاره کرد.

تا به الان توضیح داده شد که حوله حشک کن حمام به عنوان وسیله ای کاربردی برای از بین بردن رطوبت در لباس، حوله و پارچه است. شما در زمان خرید حوله خشک کن نباید فقط به دنبال بهترین مارک حوله خشک کن حمام باشید، بلکه در کنار آن باید به پارامترهای دیگری چون انتخاب مناسب ترین محصول با توجه به نیاز، داشتن واقع بینی در مورد بودجه، داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش توجه کنید. در ضمن قیمت حوله خشک کن نیز از معیارهای تاثیرگذار برای انتخاب است. حال شما با توجه به این معیارها باید بهترین مرکز را برای این که حوله خشک کن از کجا بخرم، پیدا کنید. طبق بررسی ها، وبسایت ایران بوتان (https://www.iranbutane.com) به عنوان برترین فروشگاه مرکزی بوتان در تهران می باشد که از طریق آن می توانید اقدام به خرید آنلاین انواع حوله خشک کن حمام کنید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا