کسب و کار

خامی فقر را با پیاز به ثروت فراوان تبدیل کردم

ثروت سازی موضوعی است که می ‌تواند جرقه بحث‌ های داغی را برانگیزد، طرح‌ های عجیب ‌وغریب سریع پول‌ دار شوید را ترویج کند یا مردم را به دنبال معاملاتی سوق دهد که قبلا هرگز به آن فکر نمی ‌کردند. من اما به طور منطقی تمام راه های درستی که می تواند به ثروتمند شدن ختم شود را بررسی کردم و در نهایت بهترین روش را انتخاب کردم و کسب و کار خود را در حوزه ی پیاز بر آن اساس شروع کردم و توانستم به درامد میلیاردی که آرزویم بود برسم.

پیاز کاراملی

پیاز هر رنگی که داشته باشد اعم از سفید، قرمز و یا زرد دارای خواص متعدد بهداشتی است. عطر و طعمی بسیار قوی که پیاز کاراملی دارد و سرشار از مواد مغذی و آنتی اکسیدان ها از جمله فلاونوئیدها و پلی فنول هاست که می تواند در حفظ سطح قند خون به شما کمک کند. همچنین در داشتن استخوان های قوی و مبارزه با التهابات موثر است. مطالعات نشان داده اند که خواص پیاز می تواند به پیشگیری از بیماری هایی همچون سرطان، بیماری های قلبی، آرتروز، آسم، دیابت و اختلالات نوروژنیک مرتبط باشد.

پیاز قرمز و سفید

خواص ضد التهابی موجود در آب پیاز قرمز و سفید برای رفع مشکلات پوست سر و ریشه ی مو بسیار مفید خواهند بود و از ریزش بی رویه جلوگیری می کنند تا بتوانید موهایی سالم و درخشان داشته باشید. از آب پیاز برای ساخت انواع شامپو استفاده می شود تا خواص موجود در این محصول جادویی با افزایش تغذیه فولیکولهای مو و بالا بردن سطح رطوبت پوست سر به رشد بیشتر مو کمک کند و این محصولات یکی از پرفروش ترین نمونه های شامپو به حساب می آیند.

با افزودن آب پیاز به شامپو تاثیر جادویی این محصول بر زیبایی و سلامتی مو خود را مشاهده می نمایید. در صورتی که مبتلا به ریزش بی رویه مو شده اید استفاده از ماسک آب پیاز خشک برای جلوگیری از ریزش بیشتر موها توصیه شده است.

پیاز قرمز و سفید

پیاز خام

در حال حاضر از پیاز خام برای بهبود خواب، برای سلامت چشم، سلامت دهان، درمان وبا و حتی جلوگیری از خون ریزی نیز می توان استفاده کرد.

برای آنکه بتوانید از پیاز به مدت طولانی تری نگهداری کنید بهتر است که آن را در خشک و خنک قرار دهید که از تهویه ی خوبی نیز برخوردار باشد و در این صورت می توانید به مدت یک ماه طول تقریبا از آن استفاده کنید.  برخی از افراد به اشتباه پیازهای خود را در یخچال قرار می دهند که این کار هم اشتباه است زیرا یخچال باعث می شود که آنها نرم شوند و رطوبت را به خود جذب کنند و مناسب استفاده در غذا دیگر نباشند، همچنین برای آن دسته از افرادی که قصد دارند به سفرهای طولانی بروند و می ‌ترسند که پیازهای شان خراب شوند نیز راه حلی وجود دارد.

پیاز خام

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا